حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: باید از جوانان محافظت و پشتیبانی کنیم تا استعدادهای بالقوه آنان به فعل درآید زیرا افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است.


به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از    باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اتاق فکر ابتکارات راهبردی این سازمان که در مرکز آموزش شهید اسدی دژبان ارتش برگزار شد با اشاره به اینکه باید از جوانان محافظت و پشتیبانی کنیم تا استعدادهای بالقوه آنان به فعل درآید، گفت: افتخارات امروز کشور به برکت جوانان مومن و متعهد است.

 
آل هاشم در این جلسه که با حضور حجت‌الاسلام سید علی فقیه، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، امیر سرتیپ دوم رمضان زاده فرمانده دژبان کل آجا و نیز جمعی از معاونین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، خدمت مقدس سربازی را فرصتی برای خودسازی و مسؤلیت پذیری جوانان دانست و افزود: سربازانی که به خدمت مقدس سربازی می‌آیند و ترخیص می‌شوند باید افرادی خوشبین به نظام باشند و این خوشبینی بستگی به عملکرد ما دارد. در میان این افراد نیز آدم‌های تحصیل کرده و علاقه‌مند به کشور و نظام هستند که باید از آنها پشتیبانی کنیم.
 
وی در ادامه با توجه به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری در مورد حفظ جوانان گفت: باید از جوانان محافظت و پشتیبانی نماییم تا استعدادهای بالقوه آنان به فعل در آید چرا که اگر امروز به افتخارات کشورمان در عرصه‌های گوناگون می‌بالیم به برکت همین جوانان است. البته در ارتش، فرماندهان و مسئولان توجه ویژه‌ای به جوانان دارند و در راستای تقویت بنیه اعتقادی و مذهبی آنها قدم های خوبی برداشته شده است.
 
شایان ذکر است در آغاز این جلسه، امیر سرتیپ دوم رمضان زاده و حجت‌الاسلام سلیمانی‌تبار، فرمانده و رئیس عقیدتی سیاسی دژبان ارتش طی گزارشی به تشریح گوشه‌ای از اقدامات فرهنگی، تبلیغی، آموزشی، خدماتی و رفاهی ارائه شده در این مرکز پرداختند.  
 
انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا