آل‌هاشم: رسانه‌ها تاثیر بسزایی در توان بازدارندگی کشور دارند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشرئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رزمایش‌ها یک تمرین نظامی هستند که نحوه انعکاس اخبار آن بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در بازدارندگی دشمنان دارد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری فارس، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه دفاعی صیح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، مسئولان عقدیتی و اداره اخبار نیروهای چهارگانه ارتش، خبرنگاران رسانه‌های مکتوب و تصویری و خانواده شهدای اصحاب رسانه برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به بحث حفاظت اطلاعات و مسائل امنیتی در انتشار اخبار نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: همه ما باید در این راستا آیین‌نامه‌های ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص انعکاس اخبار اجرا کنیم.

آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنانش به انعکاس و اطلاع رسانی در حوزه توانمندی‌های مختلف ارتش بخصوص در حوزه پزشکی تاکید کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه نحوه پوشش اخبار رزمایش‌ها بسیار مهم است، تصریح کرد: رزمایش‌ها یک تمرین نظامی هستند که نحوه انعکاس اخبار آن بسیار حائز اهمیت است. این رزمایش‌ها پیام‌های روشنی برای دشمنان و دوستانمان دارد و به قدرت کشور پی می‌برنند که باعث بازدارندگی و جلوگیری از نفوذ دشمنان می‌شود.

* نیمی از توان بازدارندگی کشور نتیجه کار رسانه هاست

حجت الاسلام محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش نیز طی سخنان کوتاهی در این مراسم اظهار داشت: اگر ارتش و سپاه و نیروهای مسلح وظیفه خود را در اوج آمادگی برای دفع تجاوز نگه دارند در اصل 50 درصد بازدارندگی صورت گرفته و 50 درصد بقیه به خاطر نقش رسانه‌هاست.

وی ادامه داد:اگر دشمن  بداند ما چکار می‌کنیم بداند ما چقدر آمادگی و توان دفاعی داریم و از بنیه‌های اعتقادی و ایمانی ما باخبر شود طبیعی است شرایط بازدارندگی بهتر ایجاد می‌شود و این اطلاع دشمن به خاطر وجود و حضور رسانه‌هاست.

در پایان این مراسم، ارتش جمهوری اسلامی ایران از خبرنگاران دفاعی رسانه‌های مختلف کشور تجلیل و جمعی از خبرنگاران نیز ضمن تقدیر از این اقدام ارتش بر همکاری مستمر نیروهای مسلح با رسانه‌ها تاکید کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا