پهلوگیری ناوگروه روسیه در بندر انزلی/ اجرای تمرین مشترک دریایی ایران و سوریه

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پهلوگیری ناوگروه روسیه در بندر انزلی/ اجرای تمرین مشترک دریایی ایران و سوریه

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ناوگروه نیروی دریایی فدراسیون روسیه متشکل از دو فروند ناو رزمی در اسکله منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (بندر انزلی) پهلو گرفتند.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس  ، در راستای تحکیم روابط دوستانه دو کشور ایران و روسیه و همچنین توسعه تعاملات دریایی، ناوگروه نیروی دریایی فدراسیون روسیه متشکل از ناوهای رزمی «ولگادونسک» و «ماخاچ قلعه» بعد از ظهر امروز پس از ورود به آب‌های سرزمینی کشورمان، در اسکله منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (بندر انزلی) پهلو گرفت.

بر اساس این گزارش، این ناوگروه به مدت سه روز میهمان ناوگان شمال و منطقه چهارم دریایی ارتش خواهد بود؛ که طی آن برنامه‌های متنوعی اعم از دیدار با فرمانده ناوگان شمال نداجا، تمرین مشترک دریایی، بازدید از یگان‌های شناور نیروی دریایی ارتش و همچنین بازدید مسئولان منطقه چهارم این نیرو از ناوهای روسی پیش‌بینی شده است.

این سومین حضور ناوگروه‌های روسی در جمهوری اسلامی ایران است. پیش از این و در سال‌های 1386 و 1393 ناوگروه‌های این کشور با هدف ارتقای روابط دوستانه به ایران سفر کرده بودند.

یک ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در تیر ماه سال 1392 با اعزام به آب‌های سرزمینی کشور روسیه در بندر آستراخان این کشور پهلو گرفت.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا