منتظران حضرت مهدی(عج) آماده مبارزه با زورگویان باشند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

منتظران حضرت مهدی(عج) آماده مبارزه با زورگویان باشند

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: منتظران حضرت مهدی(عج) همواره باید آماده مبارزه با زورگویان باشند و چهره‌ای مصمم از قدرت و اقتدار را به نمایش بگذارند.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از    دفاع پرس، مراسم سی و سومین دوره فارغ التحصیلی خلبانان pc-7 با حضور امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی فرمانده نیروی هوایی ارتش، و جمعی از فرماندهان، مسئولان، پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و خانواده دانشجویان خلبانی در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان برگزار شد.

امیر شاه‌صفی طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: منتظران حضرت مهدی(عج) همواره باید آماده مبارزه با زورگویان باشند و چهره‌ای مصمم از قدرت و اقتدار را به نمایش بگذارند.

وی حُسن خلق، داشتن ادب و عمل نیک را از دیگر ویژگی‌های منتظران امام عصر(عج) دانست و افزود: منتظران واقعی در برابر مظلومان  چهره‌ای رئوف و مهربان دارند.

فرمانده نهاجا در پایان گفت: اگر می‌خواهیم به ما زور نگویند باید همواره قوی باشیم؛ وگرنه محبور خواهیم شد زورگویی زورگویان را بپذیریم.

همچنین در ابتدای این مراسم امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش، فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان  به ارائه گزارشی در خصوص این دوره آموزشی پرداخت.

در ادامه، درجه و نشان خلبانی توسط فرمانده نیروی هوایی به دانشجویان فارغ‌التحصیل اعطا شد.

همچنین در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و تعدادی از معلم‌خلبانان نمونه با تقدیم هدایایی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا