حجت‌الاسلام آل هاشم روز خبرنگار را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت‌الاسلام آل هاشم روز خبرنگار را تبریک گفت

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی، این روز عزیز را به خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار بهانه‌ای است تا به پیشقراولان و طلایه‌داران عرصه آگاهی بخش جامعه دست‌مریزاد بگوییم و از زحمات خستگی‌ناپذیر تمام تلاشگرانی که در این عرصه، با نگرش دقیق و عمیق خود به اولویت‌های جامعه و نظام اسلامی به‌ویژه در راستای رهنمودها و تدابیر ارزشمند رهبر معظم انقلاب با رویکرد همدلی و همزبانی گام برمی‌دارند، تشکر و قدردانی نمائیم.

در واقع این روز، روز نکوداشت و تجلیل از کسانی است که به عنوان چشمان بیدار انسانیت و ارزش‌های والای آن، در عصری که فریادهای تکراری حقوق بشر دنیای مدرن، ساکنان دهکده جهانی را خسته و ناامید ساخته، به مخابره واقعیت ها و مظلومیت مردم یمن، عراق، سوریه و فلسطین می پردازند و ماهیت پلید گروه‌های تکفیری - صهیونیستی را برای همگان افشا می‌کنند.

به یاد داریم حضور شهدای قلم و تلاشگران این عرصه را در پشتیبانی از رزمندگان و انعکاس دقیق و صحیح رخدادهای هشت سال دفاع مقدس و اعتقاد داریم نقش خبرنگاران و رسانه‌های سنتی در جنگ تحمیلی به مراتب تأثیرگذارتر از رسانه‌های جمعی مدرن بود، ابزاری که بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی‌علیه) با استفاده از آن، انقلاب اسلامی را در عصر رسانه‌های قدرتمند به پیروزی رساند.

اینجانب در پایان از تمام فعالان عرصه اطلاع رسانی که در راستای اعتلای نظام اسلامی و نمایش اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، به‌ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران، با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه‌ای خود در انتشار اخبار اهتمام می‌ورزید؛ تشکر نموده و تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت این روز تقدیم همه تلاشگران عرصه خبر می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا