نسخه چاپيارسال به دوستان حجت الاسلام آل‌هاشم: دشمنان از بکار بردن ادبیاتی مانند گزینه روی میز و حمل

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: دشمنان از بکار بردن ادبیاتی مانند گزینه روی میز و حمله نظامی ناامید شده‌اند

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز که دشمنان از تهدید و ارعاب و بکار بردن ادبیاتی مانند گزینه روی میز و تهدید و حمله نظامی ناامید شده‌اند، سعی می‌کنند از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد خانه‌های ما شوند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح بصیرت منطقه پدافند هوایی امیر شهید برادری تبریز، اظهار داشت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده‌هایشان باید نسبت به مسائل سیاسی روز بابصیرت ترین افراد باشند چراکه امروز داشتن بصیرت و بینش کافی در قبال مسائل روز دنیا لازمه عبور از بحران‌هاست.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی دشمن در خصوص جنگ نرم افزود: بصیرت یعنی شناخت لحظه‌ها و مطلع بودن از دیروز، امروز و فردا.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: اگر انسان بینش کافی نداشته باشد و لحظه‌ها را نشناسد بدون اینکه متوجه باشد به یکباره خود را در جبهه دشمن می‌یابد و ناخواسته به او کمک می کند. همانطوری که در فتنه سال 88 عده‌ای از روی بی‌بصیرتی ناخواسته وارد ورطه‌ خدمت به دشمن شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز که دشمنان از تهدید و ارعاب و بکار بردن ادبیاتی مانند گزینه روی میز و تهدید و حمله نظامی ناامید شده و ملت، دولت و نیروهای مسلح ما را در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد ظاله العالی) آماده و پا در رکاب می بینند سعی می کنند از طریق جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد خانه‌های ما شده و با ترویج فساد، فحشا، مواد مخدر و ناامید کردن جوانان به آینده کشور همچنین ایجاد اختلاف بین مسئولان نظام و دو دستگی و چند دستگی بین مذاهب و قومیت‌ها، جوانان ما را از بین برده و فرهنگ اسلامی ایرانی را ناکارآمد نشان بدهند.

آل‌هاشم در ادامه، برنامه‌ریزی صحیح و برخورد شایسته با جوانان در جهت ایجاد بصیرت را خواستار شد و افزود: بصیرت صحیح باعث می شود در هنگام بحران، جوانان ما به شایستگی وارد عمل شده و شایستگی خود را به منصه ظهور برسانند و این به دست نمی آید مگر با احساس مسئولیت، بصیرت‌افزایی و امر به معروف و نهی از منکر.

او در ادامه به تأکید و توجه دین مبین اسلام، پیامبران و ائمه اطهار و نیز بزرگان دین ما از جمله بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و نیز رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای(مد ظاله العالی) نسبت به امور جوانان اشاره کرد و افزود: امام (ره) خطاب به مسئولان نظام می فرمودند جهت پیشرفت امور مربوط به جوانان برنامه ریزی کرده و وسائل ارتقای علمی، معنوی، اعتقادی، اخلاقی و هنری جوانان را فراهم سازید.     

آل هاشم در ادامه به تدابیر رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان اشاره کرد و گفت: معظم له حفظ نسل جوان، وظیفه مسئولان نسبت به جوانان در جهت آموزش آموزه های اخلاقی مانند مناعت طبع، اعتماد به نفس و ....، آموزش برخورد شایسته با جوانان، عدم شتابزدگی در برنامه ریزی برای جوانان را از جمله امور مهم در این زمینه می دانند.   

وی افزود: دشمن قبلاً به صورت نظامی و مسلح با جمهوری اسلامی می‌جنگید ولی اکنون با جنگ نرم همانند ماهواره و اینترنت وارد عمل شده که می‌طلبد همواره هوشیار باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ غرب وارد خانه و دل مردم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان تصریح کرد: شهدا مظهر قدرت ایران و اسلام هستند و عزت و قدرت متعلق به شهداست، آنها نه تنها خون دادند بلکه امروز هم اثرگذاری دارند و اثر آنها کمتر از دوران حیاتشان نیست.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا