پیام تبریک امیر پوردستان به مناسبت روز خبرنگار

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیام تبریک امیر پوردستان به مناسبت روز خبرنگار

 
  پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی 17 مرداد ماه روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسه تعالی

در دعا می‌خوانیم "افْضَلَ زادِ الرَّاحِلِ الَیْکَ عَزْمُ ارادَةٍ"؛ برترین توشه‌ی رهروان این راه، عزم و اراده است. اگر این اراده و عزم وجود داشته باشد، نیروها در وجود انسان به کار می افتند؛ استعدادها شکوفا می‌شوند و فکر و جسم ـ هر دو ـ کار می‌کنند... کار کسانی که در عالم خبر و گزارش و کارهای ذهنی و فکری در ارتباط با مردم هستند، از این جهت اهمیت پیدا می‌کند.
(بیانات مقام معظم رهبری(حفظه‌الله تعالی))

اندیشه حقیقت‌جو و کلام و نوشتار آگاهی‌بخش خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی مکمل و ادامه‌دهنده خون‌های پاکی است که در هماوردگاه دیرینه حق و باطل در مسیر سبز حق جوانه می‌زند و تسلی‌بخش چشمان بیدار و عزم‌های نستوهی است که حفظ دین خدا، کیان مقدس کشور و آرامش و آسایش مردم را بر راحتی خود بالاتر و برتر دیده‌اند.

روز خبرنگار در جمهوری اسلامی، روز تجلیل از افسران و امیران جبهه جنگ نرم است که از یک سو امنیت، توسعه و بالندگی جامعه ایران اسلامی را هدف والای خود قرار داده و از دیگر سو، دوشادوش همرزمان خود در نیروهای مسلح در داخل و بیرون کشور جان خود را صادقانه و خالصانه برای ایران اسلامی فدا می‌کنند، همان گونه که شهید محمود صارمی و یارانش در چنین روزی این گونه بودند...

این جانب از طرف خود و همه کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به بزرگ‌مردان و شیرزنانی که خداوند متعال به سلاح پاک آنان و آن چه می‌نگارند سوگند یاد فرموده، درود می‌فرستم و از درگاه ایزد منان برای همه مجاهدان خبر و اطلاع‌رسانی، تداوم موفقیت‌ها و سربلندی در مسیر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه‌ی توجهات خاصه حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری فرماندهی معظم کل قوا، آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظه‌الله تعالی) مسئلت دارم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا