رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: داشتن بصیرت در قبال مسائل روز دنیا لازمه عبور از بحران‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن بصیرت و بینش کافی در قبال مسائل روز دنیا لازمه عبور از بحران‌هاست.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره طرح بصیرت منطقه پدافند هوایی امیرشهید برادری تبریز اظهار کرد: امروز داشتن بصیرت و بینش کافی در قبال مسائل روز دنیا لازمه عبور از بحران‌هاست.

وی با اشاره به فعالیت‌های شبانه‌روزی دشمن در خصوص جنگ نرم افزود: بصیرت یعنی شناخت لحظه‌ها یعنی مطلع بودن از دیروز، امروز و فردا.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: اگر انسان بینش کافی نداشته باشد و لحظه‌ها را نشناسد بدون اینکه متوجه باشد به یکباره خود را در جبهه دشمن می‌یابد.

وی ادامه داد: در فتنه سال 88 هم عده‌ای از روی بی‌بصیرتی ناخواسته وارد ورطه‌ای شدند که به دشمن خدمت کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز فرهنگ غرب وارد خانه‌های ما شده و با ترویج فساد،فحشا و مواد مخدر همچنین اختلاف انداختن بین مذاهب و قومیت‌ها سعی در از بین بردن فرهنگ اسلامی ایرانی دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در ادامه برنامه‌ریزی صحیح و برخورد شایسته با جوانان را خواستار شد و افزود: کارکنان نیروهای مسلح و خانواده‌های آنان باید آگاه‌ترین نفرات جامعه باشند و این میسر نخواهد بود مگر با احساس مسئولیت، بصیرت‌افزایی و امر به معروف و نهی از منکر.

وی افزود: دشمن قبلاً به صورت نظامی و مسلح با جمهوری اسلامی می‌جنگید ولی اکنون با جنگ نرم همانند ماهواره و اینترنت وارد عمل شده که می‌طلبد همواره هوشیار باشیم و اجازه ندهیم فرهنگ غرب وارد خانه و دل مردم شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: شهدا مظهر قدرت ایران و اسلام هستند و عزت و قدرت متعلق به شهداست، آنها نه تنها خون دادند بلکه امروز هم اثرگذاری دارند و اثر آنها کمتر از دوران حیاتشان نیست.

وی گفت: امروز هر چه داریم همه از عنایت شهداست، اینکه کشور در امنیت و آرامش به پیشرفت‌های مختلف دست یافته و بسیاری از آنها هنوز بیان نشده همه به برکت خون جوان‌هایی است که به ندای رهبرشان لبیک گفتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا