تجلیل ارتش ازخبرنگاران دفاعی
تاريخ : 20 / 5 / 1392برچسب:ارتش,روزخبر نگار,آل هاشم,واحدی,بسیج مردمی, | 15:47 | نویسنده : بسیجیان ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم گرامیدشت روز خبرنگار، صبح امروز به همت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و نیروی دریایی در سالن ترنج ستاد مشترک برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در ابتدای این مراسم طی سخنانی با تبریک روز خبرنگار و عید سعید فطر، از زحمات چندین ساله خبرنگاران حوزه دفاعی ارتش تشکر کرد و افزود: 50 درصد بازدارندگی ارتش در برابر دشمن بر عهده رسانه‌ها است که حقیقتا در این مسیر هم خبرنگاران عزیز زحمات زیاد و ارزنده‌ای را کشیدند.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط بین رسانه و ارتش باید ارتباطی دوسویه و همراه با توقعات بجا باشد، خاطرنشان کرد: به تصویر کشاندن میزان آمادگی نیروهای مسلح بر عهده جامعه خبری است که خوشبختانه هم‌اندیشی خوبی را با اصحاب رسانه در این زمینه داشته‌ایم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به امپریالیسم خبری صهیونیستی در دنیا، اظهار داشت: با وجود این امپریالیسم خبری، اما شما خبرنگاران با اقتدار حرف خود را می‌زنید و با تمام توان در جبهه های جنگ نرم دشمنان توانمند ایستاده‌اید و از خلا‌ءها و نقاط کور آنها استفاده می‌کنید و حرف خود را به گوش تمام دنیا می‌رسانید.

در ادامه این مراسم نیز خبرنگاران خبرگزاری تسنیم، فارس، ایرنا، شبکه خبر، تهران 20، نیز نقطه نظرات خود در خصوص چالش‌های خبری موجود در حوزه دفاعی را به حجت‌الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش انتقال دادند که وی نیز بر توجه و استفاده از این نقطه نظرات برای آینده بهتر در حوزه مربوط به اخبار ارتش تاکید کرد.

آل‌هاشم همچنین با اشاره به همایش اندیشه و قلم ارتش که ماه قبل در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، تصریح کرد: ما نویسندگان ارزشمندی داریم که باید در حوزه‌های مختلف فرهنگ و خبر به نحو احسن از آنها استفاده کنیم.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه ما در اطلاع‌رسانی اخبار تابع مقررات وضع شده ستاد کل نیروهای مسلح هستیم، گفت: می‌توانیم با هم‌اندیشی و استفاده از نقطه نظزات یکدیگر به یک روند قابل قبول و صحیح در پوشش و انتقال اخبار برسیم که امیدوارم به تنیجه مطلوب در این زمینه دست یابیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در خصوص پوشش اخبار رزمایش‌های ارتش نیز تصریح کرد: ما باید به گونه‌ای اخبار رزمایش‌ها را منعکس کنیم که هم دوستانمان و هم دشمنانمان پیام‌های مربوط به خود را دریافت کنند.

 در پایان این مراسم  با اهدای لوحی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه دفاعی ارتش تقدیر و قدردانی شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا