حجت الاسلام آل هاشم: باید اقتصاد را از اتکاء به نفت خارج کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این مطلب که لازمه رفع مشکلات اقتصادی کشور توجه به تولید داخلی است، گفت: باید اقتصاد را از اتکاء به نفت خارج کنیم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم   در   افتتاح ساختمان صندوق قرض الحسنه مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان با اشاره به اینکه باید اقتصاد کشور را از اتکاء به نفت خارج کنیم، افزود: اگر سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در کنار اهتمام به پیشرفت تولیدات داخلی قرار گرفته و اجرایی شود کشور به توسعه و پیشرفت دست خواهد یافت.

وی پرهیز از اسراف و مصرف کالاهای ایرانی را از دیگر راهکارهای توسعه دانست و عنوان کرد: توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی فقط متوجه دولت نیست و همگان اعم از خانواده ها و تمامی اعضای جامعه باید توجه کرده و سعی در عملیاتی کردن آن داشته باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی صندوق قرض الحسنه مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان،  تاکید کرد: این صندوق ها در تمام مراکز آموزشی و پادگانی ارتش با هدف ترویج فرهنگ اقتصاد اسلامی بر پایه تسهیل در خدمات رسانی به کارکنان ارتش راه اندازی شده است.

آل هاشم در خاتمه یادآور شد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، فارغ از هر گونه توافقی در این زمینه، برنامه های کشور در بخش تقویت تولید، اقتصاد غیردولتی، غیر متکی به نفت و افزایش کیفیت کالای ایرانی، باید با برنامه ریزی محقق شود.

ساختمان صندوق قرض الحسنه مرکز آموزش پدافند هوایی سمنان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال و با زیربنای ۱۰۰ مترمربع و به همراه میدان تیر شهدای وظیفه این مرکز با حضور حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افتتاح شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا