موفقیت بزرگ هسته ای نتیجه تلاش مجاهدان عرصه دیپلماسی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: موفقیت های بزرگ کشور درعرصه هسته ای درمذاکره با گروه 1+5، نتیجه تلاش مجاهدان عرصه دیپلماسی است.

 به گزارش از   پایگاه مردمی ارتشبه نقل از ایرنا : حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روزسه شنبه در مراسم اختتامیه گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر یگان های تابعه ارتش مستقر در استان سمنان در شهر شاهرود افزود: امروز در سایه تدابیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب دشمنان به حقانیت نظام در بهره برداری از دانش هسته اعتراف کرده اند.
وی اضافه کرد: این پیروزی به برکت امر به معروف و نهی از منکر و توجه به توصیه های رهبری و حمایت معظم له از تیم هسته ای در مذاکره به دست آمد.
به گفته رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی ایران که حضرت امام(ره) هم از آن استفاده کرد، توجه به امر به معروف و نهی از منکر بود که امروز موفقیت های بزرگ ایران در عرصه های مختلف داخلی، منطقه ای و بین المللی به برکت توجه به این واجب است.
وی از اعضای دولت تدبیر و امید بخصوص تیم مذاکره کننده هسته ای در اطاعت از رهبری و نیز در اجرای امر به معروف و نهی از منکر در مذاکره قدردانی کرد و گفت: ماههای آینده شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.


وی یادآورشد: موفقیت های به دست آمده و پیش رو در سایه مقاومت و ایستادگی مردم ولایتمدار، رزمندگان اسلام، ارتش و سپاه پاسداران، خانواده های معظم شاهد به دست آمده است.
آل هاشم بیان کرد: امروز شاهد نتیجه مجاهدت این نیروها در سایه اجرای امر به معروف و نهی از منکر هستیم.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر واحدهای ارتش مستقر در استان سمنان به یک امر مقدس پرداخته شد.
وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است تصریح کرد: حداقل آن تذکر زبانی است که وظیفه همه است .
آل هاشم افزود: به فرموده قرآن باید عده ای باشند به این واجب ایمان داشته باشند و مردم را به توحید، خوبی ها و پرهیز از زشتی ها و پستی ها دعوت کنند.
این مسوول تاکید کرد: به همین دلیل در ارتش برنامه ریزی شده است که همایش های منطقه ای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود که اهداف آن به روزرسانی اطلاعات آمران و شناخت مسایل جدید در اجتماع است.


آل هاشم ، تبیین جایگاه ، ارائه خط مشی، ایجاد انگیزه در عوامل اجرایی، اجرایی کردن اهداف سازمانی، ترغیب و تشویق جوانان برتر در کوی سازمانی ارتش و معرفی آنان به عنوان الگوی برتر را از دیگر اهداف امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.
رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توجه به پیشگیری تا درمان منکر، ریشه یابی آن، استفاده از روشهای مستقیم و غیرمستقیم در اجرای دو فریضه مذکور، و نیز برخورداری از اخلاق نیکو و اقدام همه جانبه برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر را از دلایل موفقیت همایش های آمران به معروف و نهی از منکر در ارتش برشمرد.
وی رعایت ادب ، حفظ حرمت طرف مقابل، پرهیز از سختگیری بی مورد و شروع امر به معروف و نهی از منکر در خانواده و نیز برخورد استدلالی و منطقی را از دیگر دلایل موفقیت این دو وظیفه واجب دینی عنوان کرد.


آل هاشم به آمران به معروف و ناهیان ازمنکر توصیه کرد که در اجرای این وظیفه مهم طوری عمل کنند که عزت افراد شکسته نشود، افراد به رحمت الهی امیدوار باشند و تذکر نیز خصوصی باشد.
در این همایش از حجج اسلام سجادی نژاد، افضلی( پدر شهید) و علیزاده با اهدا لوح به آنان از تلاش شان هنگام مسولیت دراجرای امر به معروف و نهی از منکر قدردانی شد. ک2
2047/ 1539

 

 

 

انتهای پیام /*


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا