50 درصد بازدارندگی دفاعی کشور به خاطر نقش رسانه‌هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه دفاعی  گفت: اگر ارتش و سپاه و نیروهای مسلح وظیفه خود را در اوج آمادگی برای دفع تجاوز نگه دارند در اصل 50 درصد بازدارندگی صورت گرفته و 50 درصد بقیه به خاطر نقش رسانه‌هاست.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار مهر، حجت السلام محمدرضا واحدی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای حوزه دفاعی که با حضور خبرنگاران رسانه‌های مختلف امروز شنبه در تالار شهید قرنی برگزار شد ضمن تبریک عید سعید فطر و روز خبرنگار گفت: اگر ارتش و سپاه و نیروهای مسلح وظیفه خود را در اوج آمادگی برای دفع تجاوز نگه دارند در اصل 50 درصد بازدارندگی صورت گرفته و 50 درصد بقیه به خاطر نقش رسانه‌هاست.

وی ادامه داد:اگر دشمن  بداند ما چکار می‌کنیم بداند ما چقدر آمادگی و توان دفاعی داریم و از بنیه‌های اعتقادی و ایمانی ما باخبر شود طبیعی است شرایط بازدارندگی بهتر ایجاد می‌شود و این اطلاع دشمن به خاطر وجود و حضور رسانه‌هاست.

در ادامه این مراسم حجت السلام محمد علی هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش نیز پس از شنیدن نقطه نظرات خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع گفت: ستاد کل نیروهای مسلح آیین نامه‌ها و برنامه‌های ویژه‌ای برای انعکاس اخبار دارد که همه ما موظف به رعایت این قوانین هستیم.

وی در ادامه به وجود نخبگان بسیار در ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: در ارتش نخبگان بسیاری وجود دارند که هر کدام برای کشور افتخارند که از جمله آنها می‌توان به فرزندان نخبه ارتش، فرزندان نخبه شهدای ارتش و یا پزشکان نخبه ارتش اشاره کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان به نقش و اهمیت رسانه‌ها در پیشبرد برنامه‌های نظامی پرداخت و گفت: رزمایش یک تمرین نظامی است اما آنچه باعث استفاده بیشتر از رزمایش می‌شود نحوه انعکاس اخبار رزمایش است که در این صورت دشمنان از رزمایش پیام می‌گیرند و به قدرت یک کشور پی می‌برنند که این امر باعث بازدارندگی و پیشگیری از حضور دشمنان می‌شود.

همچنین در این مراسم سردار شاهین تقی خانی از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای عرصه دفاع در خواست کرد تا نظرات و برنامه‌های خود را برای ارتقا ارتباط بیشتر ارتش با رسانه‌ها و مردم را اعلام کنند تا مردم از ظرفیت و توانایی‌ها و تلاش بی وقفه نیروهای مختلف ارتش به خوبی آشنا شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا