ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جهموری اسلامی ایران گفت: اتحاد، پیروی از خط شهدا و ولایت فقیه از راه های بیمه کردن ایران اسلامی در مقابل گزند دشمنان است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم   در جمع فرمانده هان ، سربازان و نیروهای کادر تیپ 228 شهید سرلشکر ابراهیم ثابت سقز افزود: ایران تاثیر بسیار مهمی در جهان دارد و این مرهون خون شهداست.

وی اضافه کرد:ایران اسلامی شهدای بزرگوار و ایثارگران زیادی به ویژه در جنگ هشت سال دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است که باید با ادامه راه آنها، درس پاسداری و ایستادگی مرور کرد تا در مقابل زیاده خواهان و دشمنان قوی باشیم.

او با عنوان اینکه ایران کشوری پیروز، مقتدر و سرافراز در جهان است تاکید کرد:باید برای تداوم پیروزی ها از شهدا درس آموخت و فرهنگ شهادت و شهادت طلبی را حفظ کرد.

وی اضافه کرد: یکی از دلایل مخالفت کشورهای جهان با ایران اسلامی در بحث هسته ای نیز این موضوع بود که آنان می خواستند ایران هراسی را ترویج دهند در صورتی که ایران ثابت کرد که کشوری تاثیر گذار در منطقه و به دنبال دانش هسته ای است.

حجت الاسلام آل هاشم در بخشی دیگر از سخنان خود، رواج موج اسلام هراسی از طریق ایجاد گروه تروریستی داعش و کشتن کودکان و زنان بی گناه به دست آنان را از راه ها و ترفندهای دیگر دشمن برای خدشه وارد کردن به اتحاد مسلمانان برشمرد.

در ادامه مهمانسرای عقیدتی تیپ 228 ارتش در زمینی به متراژ 180 متر مربع و اعتبار دو میلیارد ریال توسط رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افتتاح شد.

سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا