ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز آمریکا به این نتیجه رسیده که سرباز خود را به‌طور مستقیم درگیر جنگ نکند؛ بلکه با استفاده از افراد و گروه‌هایی مانند گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام دارند اقدام به جنایت می‌کند.
 
به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از     دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین گفت: دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا و وهابیت با ایجاد گروه تروریستی داعش و کشتن کودکان و زنان بی‌گناه به دست آنان موج اسلام‌هراسی را رواج می‌دهند.

صفایی طی سخنانی به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و افزود: برای فهم درست آیات قرآن باید به روایات و تفسیر قرآن مراجعه کرد و اگر به آیات مشابه برخورد کردیم باید دید که پیامبر و ائمه(ع) چه برداشتی از این آیات داشته‌اند، تا گمراه نشویم.

وی در ادامه به برداشت‌های سطحی و ظاهری گروه تروریستی داعش از قرآن اشاره کرد و افزود: وهابیت، مادر داعش است و هزینه‌های سنگین این گروه و تسلیحات آنها را پرداخت می‌کند.

صفایی اضافه کرد: این مسئله یک مسئله سیاسی است؛ چرا که این هزینه‌ها از طرف وهابیون و اسرائیل برای بدبین کردن دیگر ادیان نسبت به اسلام پرداخت می‌شود؛ زیرا با کشتن کودکان و زنان بی‌گناه به‌دست گروه تروریستی داعش به نام اسلام از رواج اسلام جلوگیری می‌کنند و موج اسلام‌هراسی را رواج می‌دهند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: امام بزرگوار ما سال‌ها قبل اعلام کردند که آمریکا شیطان بزرگ است، و امروز اتفاقاتی که در منطقه آسیا و آفریقا در کشورهای اسلامی مشاهده می‌کنیم توطئه‌هایی است که توسط غرب و به‌ویژه آمریکا اتفاق می‌افتد.

وی افزود: آن‌ها با این اقدام دو هدف را دنبال می کنند، یکی ایجاد و ترویج اسلام‌هراسی، و دیگری از بین بردن ثروت دنیایی اسلام. امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که سرباز خود را به‌طور مستقیم درگیر جنگ نکند. آنها با استفاده از افراد و گروه‌هایی مانند گروه تروریستی داعش که ادعای اسلام دارند اقدام به این جنایت‌ها می‌کنند، فجیع‌ترین کشتارها را انجام می‌دهند، و با یک تیر چند نشانه را می‌زنند، مردم دنیا از اسلام زده می‌شوند و ثروت و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی را از بین می‌برند.

صفایی در پایان تمام این اقدامات را موجی لحظه‌ای دانست و گفت: همه این مسائل از بین خواهد رفت؛ چراکه قرآن نوید از بین رفتن باطل را داده است؛ همچنان که صدام و صدامیان و حزب بعث با تمام امکانات و کمک‌های مالی و تسلیحاتی غرب از بین رفتند و امروز ما نشانی از آنها پیدا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا