مقاومت ملت موجب شکست دشمن در جنگ سیاسی ۱۲ ساله شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خبرگزاری فارس: مقاومت ملت موجب شکست دشمن در جنگ سیاسی ۱۲ ساله شد

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر دولت و مقاومت ملت ایران عامل اصلی شکست دشمن در جنگ سیاسی ۱۲ ساله شد و سبب پیروزی مقتدرانه کشورمان در مذاکرات هسته‌ای گردید.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز سه‌شنبه حجت‌الاسلام محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دومین مراسم یادواره شهدای دانش‌آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) گفت: امروز روزهای پایانی مذاکرات هسته‌ای را شاهدیم.

وی با اشاره به 12 سال نبرد دیپلماتیک که ایران در طی آن موفق به دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای شد و آن را به اثبات رساند، خاطرنشان کرد: در این مدت نظام اسلامی پایبندی خود را به عدم پذیرش تسلیحات اتمی که براساس فتوای مقام معظم رهبری حرام اعلام شده است به جهانیان اثبات کند.

آل‌هاشم با یادآوری تلاش دشمنان برای سوق دادن ایران به سمت اهداف استکباری خود گفت: دشمنان در این مسیر خلع سلاح شده که تحریم‌ها ان‌شاءالله تا 2 ماه آینده رفع می‌شود.

وی عزت بی‌بدیل امروز ایران اسلامی را مدیون فداکاری شهدا خواند و اظهار داشت: امام خمینی نقش والایی در زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت داشت.

آل هاشم با تأکید براینکه تدابیر مقام معظم رهبری مسیر مذاکرات را به سمت شکست دشمنان سوق داد، گفت: تلاش خستگی‌ناپذیر دولت و مقاومت ملت ایران عامل اصلی شکست دشمن در جنگ سیاسی 12 ساله شد و سبب پیروزی مقتدرانه کشورمان در مذاکرات هسته‌ای گردید.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا