شکست دیپلماسی دشمن در مذاکرات هسته‌ای با تدابیر مقام معظم رهبری

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امروز یکی از صحنه های شکست دشمن در مذاکرات هسته ای نمایان شده است که این مهم با تدابیر مقام معظم رهبری و راهنمایی های مدبرانه ایشان و همچنین مقاومت ملت و تلاش خستگی ناپذیر دولت مردان محقق شده است.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از    خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت الاسلام المسلمین آل هاشم ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین یادواره یک هزار شهید دانش آموخته دانشگاه افسری امام علی (ع) اظهار داشت: شهادت عبارت است از سوختن و شعله ور شدن در آتش عشق الهی برای ایجاد زمینه حکومت اسلامی در جهان است.

وی افزود: اگر فرهنگ شهادت طلبی که بر گرفته از فرهنگ عاشورا و کربلا است نبود امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود و باید توجه داشته باشیم که همه نعمت ها از جمله نعمت ولایت به برکت مکتب عاشورا و قیام حضرت سیدالشهدا نسیب ما شده است.

ریاست سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: بدون تردید بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در عصر حاضر نقش بی بدیلی را در احیای آموزه های انسانی و تعالی بخش اسلام از جمله فرهنگ شهادت طلبی ایفا کرد.

وی با اشاره به نقش بی بدیل دانشگاه افسری امام علی در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این دانشگاه از جمله اولین مراکز نظامی بود که جوانان برومند با بصیرت و عاشق مکتب شهادت را در خود پرورش داد و به جبهه های نبرد اعزام کرد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: عزیزانی که به واسطه های آموزش نظامی از این دانشگاه وارد فضای نبرد شدند خطوط دشمن را در هم شکسته و در مقابل ماشین جنگی دشمن ایستاده و راه آنان را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: به حمدالله امروز با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری که ادامه دهنده خط امام راحل است توانسته ایم کشورمان را تحکیم و تثبیت و اعتلا بخشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: امروز یکی از صحنه های شکست دشمن در مذاکرات هسته ای نمایان شده است که این مهم با تدابیر مقام معظم رهبری و راهنمایی های مدبرانه ایشان و همچنین مقاومت ملت و تلاش خستگی ناپذیر دولت مردان محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز توانست جنگ سیاسی 12 ساله را با موفقیت به پایان برساند و حق ملت خود را در راستای دستیابی به فناوری صلح آمیز هسته ای به ثبت برساند به طوری که دشمن در این زمینه دیگر نمی تواند بهانه گیری کند و مجبور است با رفع تحریم های ظالمانه حقوق ملت بزرگ ایران را به رسمیت بشناسد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: امروز دشمن در جنگ نرم به دنبال حذف فرهنگ مقاومت از ادبیات فرهنگی این کشور است و وظیفه ما در شرایط کنونی تبعیت محض از ولایت فقیه و ادامه راه شهداست.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا