ارتش جمهوری اسلامی ایران عید سعید فطر را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به تمامی روزه‌داران مسلمان تبریک گفت.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش ، در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این عید را به تمامی روزه داران مسلمان تبریک گفته و امیدوار است یک ماه بندگی در محضر ذات اقدس الهی مورد رضایت خداوند قرار گرفته و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان را موجب شده باشد.

در این پیام آمده است:

آنگاه که صدای پای عید پاکی ها می آید مومنان از یک سو محزون رفتن رمضان و از سوی دیگر شادمان پاداش یک ماه عبادت و شست و شوی جان در نهر پاک رمضان می باشند.

رمضان با سحرها و افطارهایش و با شب های قدر و مناجات هایش از روزه داران انسان هایی ساخته که از نو متولد شده و تازگی روح را در خود احساس می کنند و عید فطر پاداش بندگان مخلص خداست که با یک ماه دلدادگی و بندگی روح و جان خود را به ملکوت اعلی پیوند داده اند.

گوارا باد بر بندگان صالح خدا  این عید سعید بندگی و دلدادگی به خداوند باریتعالی.

ارتش جمهوری اسلامی ایران این عید سعید را به فرماندهی معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)، مردم مومن و گرانقدر ایران اسلامی و خانواده محترم کارکنان آجا تبریک گفته و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان صالح خداوند در ماه مبارک رمضان از سوی خداوند سبحان را دارد.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا