رونمایی از سامانه‌های موشکی جدید در دهم شهریور امسال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه‌های موشکی با فناوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میان برد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در حاشیه محفل انس با قرآن کریم در سمنان، گفت: سامانه‌های راداری و موشکی پدافند بخش مهمی از مناطق جنوب و جنوب شرق کشور را پوشش خواهند داد و آنچه در این سامانه‌ها به خصوص در سامانه‌های راداری دوربرد دیده شده عمق پدافندی است.

وی افزود: طرح بومی‌سازی و بهینه‌سازی هر دو در پدافند وجود دارد. بهینه‌سازی شامل سامانه‌هایی است که از قبل در پدافند موجود بوده و طبیعتا برای اینکه دیگران از فناوری آن اگاهی نداشته باشد ما آن را بهینه‌سازی کردیم و در بخش بومی‌سازی از سامانه‌ها و تجهیزاتی استفاده شده که از صفر تا صد در بخش‌های طراحی، ساخت، آموزش و استقرار آن بومی و ایرانی است و تاکتیک و تکنیک آن توسط هیچ کشوری قابل رو برداری و کشف نیست و در سامانه‌های راداری از تمام طیف‌های راداری استفاده می‌کنیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: سامانه‌های موشکی با فناوری رویارویی با جنگ الکترونیک و رادارهای جدید میان برد و دوربرد در دهم شهریور امسال به شبکه یکپارچه پدافند هوایی اضافه می‌شود.

امیر اسماعیلی در پایان با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن در قرارگاه پدافند هوایی و تاثیر مثبت آن در حفظ و ارتقای روحیه معنوی کارکنان، تاکید کرد: قرارگاه پدافند هوایی در کنار مباحث علمی و فناوری به بحث مسائل معنوی کارکنان هم پرداخته است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا