سيدالاسراي ايران، شهيد حسين لشكري ، ايمان، سرّ مقاومت آزادگان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

  سالگرد شهادت
    سيدالاسراي ايران، شهيد حسين لشكري

پایگاه مردمی ارتش،آري رود روان و زلال جاري جز از چشمه حيات بخش ايمان نمي جوشد، همان سر مقاومت آزادگان و شرط تحقق خالص يگانه منجي بشريت، همچنان مولا و مقتدايمان حضرت آيت الله خامنه اي فرمودند: ايمانهاي راسخ شرط تحقق ظهور امام زمان(عج) هستند بزرگاني همچون شهيد سرتيپ خلبان جانباز آزاده حسين لشكري كه خود آموزگاران ما بوده اند، نسل جوان بايد بدانند اين مردان افسانه نيستند بلكه واقعيتي از شكوه ايمان و مجاهدت و ارزشهاي اسلامي ميهن عزيزمان هستند كه هميشه در برگ زرين تاريخ انقلاب خواهند درخشيد

 حجت الاسلام والمسلمين آل هاشم رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران در خصوص شهيد امير سرتيپ خلبان جانبازآزاده حسين لشكري چنين مي گويد. امير شهيد لشكري با همه وجود خود را در راه خدا و اعتلاي اسلام و پيروزي انقلاب و شكست جبهه كفر تا آخرين رمق حيات خود جنگيد تا در آخر آغوش شهادت رو رفت، امير لشكري عالي ترين نمونه پاكي و تقوا و عشق و محبت و شجاعت و فداكاري بود و روح بلند و ايمان كوه آسا و راده فولادين او آنچنان از وجودش تشعشع مي كرد كه همه محيط را روشن مي نمود و راز و نياز شبانه اش با خدا و نماز و دعا واستغفارش آنقدر آتشين بود كه قبل از عزيمت به نبرد، در روح دوستانش آتش فشان به پا مي كرد.

شهيد لشكري ايمانش چون كوه بر لوح سرنوشت استوار شده بود و همه وجود خود را وقف سبيل اله كرده بود. در ملاقات خدا بي تابي مي كرد. پرنده بلند پروازي بود كه مي خواست هر چه زودتر خود را از اسارت خاك آزاد كند و هرچه سريعتر به امواج پرواز كند و هرچه عميق تر در فضاي لاينهاهي عشق و وحدت محو گردد. درود بر آزاد مرداني كه در برابر دهر تعظيم نمي كنند. در برابر قدرت زانو نمي زنند. از مرگ وحشتي ندارند و فقط از خدا هراس دارند و فقط به خدا پناه مي برند؛ چه زيباست زنجيرهاي اسارت را با اسلحه شهادت پاره كردن و اسماعيل وارد در قربانگاه عشق خدا جان باختن و با قدرت روح بر عرش اعلا پرواز كردن.

شهيد لشكري مامور الهي و سيدالاسراي ميهن اسلامي بود او ماموريت داشت در حالي كه خود آزمايش مي شد و منازل سير و سلوك را طي مي كرد و به صورت عملي به آزادگان درس ايمان و استقامت داد. با خود مي گويم شهيد لشكري چه خوب ماموريت الهي خويش را به انجام به انجام رساند و ايمان را نه در لفاف كلمات و جملات فلسفي كه در عمل آزادگي و آزاد زيستن را به ديگران آموخت. شهيد و سيد الاسراي ايران فهميد كه هيچ سلاحي موثرتر از سلاح ايمان نيست، ايمان كليد هر در بسته است. ايمان آن راهور تيزرو و ايمني است كه راكب خود را به سرعت و سلامت به مقصد مي رساند. ايمان آن گوهر گمشده بشريت در طول تاريخ و بويژه بشر امروزي مي باشد كه مكتب اهل بيت منادي آن است و در اين راه هستي خود را فدا كردند تا بشريت به سعادت برسد. اين هويت تمامي آزادگاني است كه با تكيه بر ايمانهاي راسخ حماسه هاي بس بزرگ تر خلق كردند اما صدايشان به ظاهر در سياهچاله هاي صدام مدفون شد و جزء دژ ديوار زندان هيچ گوشي آن را نشنيد و هيچ چشمي شاهد آن نشد. ولي مگر نه اين است كه از ارباب خود سيدالشهداء آموختند كه چون خدا مي بيند و گواهي مي دهد هر مصيبتي در كاممان شيرين و گوارا است و مگر نه اينكه ام المصائب، زينب كبري بعد از مشاهده آن همه مصيبت هاي جانكاه در مقابل جلادي چون ابن زياد فرمود: «ما رايت الا جميلا».

آري؛ اين واقعيت بيانگر اين است كه همه فزندان امام خميني(ره) از يك جنس بودند، اما دست تقدير بود كه هر از گاهي گلي از گلستان سلحشوران علوي و ياران صديق امام زمان(عج) را بر مي گزيند.

من اين هجرت را به خانواده بزرگوارش و به همرزمان شهيد كه در معركه شهادت، شاهد محبت و فداكاري و عظمت روحش بودند و به همه همشهريان و به مت شهيد پرور ايران، بالاخره به رهبر عاليقدر، امام است كه قلب بزرگ و مهربانش از غم و درد آكنده است تبريك و تسليت مي گويم.

چرا كه ياد شهدا و خاطرات آنها در تك تك سينه هاي ما حك شده است و يادآوري نام شهيدان پيروي از فرامين اسلام و مستحكم ماندن بر خط توحيد و ولايت مي باشد.

 

تهيه و تنظيم : علي خدابخشي

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا