"پهپادهای انتحاری" بازوی نزاجا در رزم هوایی + تصاویر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::پهپاد انتحاری "رعد 85" و "یسیر" با برد پروازی بیش از صد کیلومتر هرگونه هجمه‌ای را قاطعانه پاسخ خواهند داد.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار   باشگاه خبرنگاران؛ پهپاد‌های انتحاری نیروی زمینی ارتش، دست بلند نزاجا در سرکوب دشمنانی هستند که قصد ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران را دارند.
**پهپاد انتحاری "رعد 85"
این پهپاد عملکردی مانند یک موشک "کروز" کوچک دارد که با سرجنگی قدرتمند آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف را دارد. سامانه "شلیک کن- فراموش کن (Fire and Forget System)" از ویژگی‌های پهپاد "رعد 85" است و توانایی دریافت مسیرهدف جدید را برای اصابت اهداف نو دارد و دارای برد پروازی بیش از 100 کیلومتر می‌باشد.
** ژئواستراتژیک فورکستینگ: "رعد 85" اهداف متحرک را مورد اصابت قرار می‌دهد
سایت  ژئواستراتژیک فورکستینگ (Geo strategic Forecasting) درباره پهپاد "رعد 85 " می‌نویسد: ایران مبادرت به ساخت پهپاد "رعد 85 " کرده که این پهپاد توانایی مورد اصابت قرار دادن اهداف متحرک را دارد.

پهپاد انتحاری

**ترند: توان بومی ایران در ساخت ادوات نظامی

سایت ترند  (Trend) با اشاره به توان بومی جمهوری اسلامی ایران در ساخت ادوات نظامی عنوان داشت: ایران توان ساخت انواع هواپیماهای جنگی، موشک، رادار، قایق‌های تندرو و ... را از سال 1992 یافته است.

این سایت از قول سرهنگ ستاد "رضا خاکی" فرمانده یگان پهپاد نزاجا درباره "رعد 85 " نوشت: این پهپاد با داشتن سرجنگی قوی همچون یک موشک "کروز" عمل می‌کند.

پهپاد انتحاری

**دران سنتر: "رعد 85 " دارای بمب‌های هدایت شونده است

سایت دران سنتر (Drone Center) درباره پهپاد "رعد 85 " عنوان داشت: "رعد 85 " یک پهپاد انتحاری خودکار که دارای بمب‌های هدایت شونده (Guided Bomb) است و اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهد.
**امیر پوردستان: پهپاد رعد 85 جدیدترین دستاورد نیروی زمینی ارتش است
"امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران  مبنی بر ساخت پهپادهای انتحاری در این نیرو اظهار داشت: پهپاد رعد 85 جدیدترین دستاورد نیروی زمینی ارتش است.
وی ادامه داد: پهپاد انتحاری رعد 85 این قابلیت را دارد که همزمان که هدف را شناسایی می‌کند، می‌تواند آن را مورد اصابت قرار دهد، حتی اگر هدف ده‌ها کیلومتر دورتر از محدوده پرواز این پهپاد باشد.
فرمانده نزاجا تاکید کرد: این پهپاد به عنوان یک بمب متحرک عمل می‌کند و حتی می‌تواند هدف‌های هوایی را نیز مورد اصابت قرار دهد، یعنی این پهپاد می‌تواند با قرار گرفتن در مسیر بالگرد یا هواپیمای دشمن، آن را مورد هدف قرار داده و ساقط کند.
**پهپاد "یسیر"
پهپاد "یسیر" با قابلیت شناسایی، بازیابی و تخمین اطلاعات می‌تواند از تخمین خسارت در مناطقی که قبلا بمباران شده هم ایفای نقش کند. به عبارت بهتر این پهپاد با حضور در منطقه عملیاتی مورد خسارت قرار گرفته برآورد میزان تخریب را انجام می‌دهد.

پهپاد انتحاری


پهپاد انتحاری

سایت ژئواستراتژیک فورکستینگ (Geo strategic Forecasting) درباره پهپاد "یسیر" نوشت: این پهپاد جنگی انتحاری توانایی پرواز در ارتفاع 15 هزار پایی (هرپا سه دهم متر) است را دارد و می‌تواند به مدت بیش از 8 ساعت و در محدوده 200 کیلومتری پرواز کند.
**توانایی تصویربرداری و پرواز در محدوده بیش از صد کیلومتر از ویژگی‌های بارز "یسیر"
سایت اوی ایشنیست (The Aviationist)  درباره پهپاد "یسیر" عنوان داشت: این پهپاد با طول بال ده فوت، سرعت 60 نات،ساعت پروازی بالا  می‌تواند در رنج بیش از صد کیلومتر در ارتفاع متوسط تا پایین پرواز کند و شلیک این پهپاد از طریق لانچرهای متحرک صورت می‌پذیرد و پهپاد "یسیر" توانایی تصویربرداری آنلاین را نیز دارد.

پهپاد انتحاری

پهپاد انتحاری

 

پهپاد انتحاری

**امیر سرتیپ حیدری: "پهپاد انتحاری" در یگان‌های نزاجا عملیاتی شده است
امیر سرتیپ "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‎وگو با  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران؛ درباره "پهپاد انتحاری" نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: "پهپاد انتحاری" جز آخرین دستاوردهای دانشمندان نزاجا بوده که در رزمایش‌ها آزمایش کردیم و در یگان‌های نزاجا عملیاتی شده است.
وی با اشاره به ویژگی‌های این پهپاد یادآور شد: این جز آخرین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش است و یک سلاح بازدارنده خواهد بود.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: برد بلند، سرعت عملیاتی بالا، هدف‌یابی، مختصات‌یابی و خطای صفر از ویژگی‌های "پهپاد انتحاری" نزاجا است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در ابعاد مختلف تولید پهپاد داریم که آخرین نوع آن "پهپاد انتحاری" نیروی زمینی ارتش است.
توان پهپادی در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از جمله پهپادهای انتحاری قابلیت شناسایی، تصویربرداری و اصابت قراردادن اهدافی را می‌دهد که دشمنان به عنوان تله برای کشورمان بکار گرفته‌اند و لذا این ادوات نظامی دست بلند نزاجا و نیروهای مسلح برای برخورد جدی با دشمنان است.
 

گزارش از محمد زرچینی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا