خدمات امدادی هوانیروز در بخش اورژانس

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

خدمات امدادی هوانیروز در بخش اورژانس

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده هوانیروز گفت: هوانیروز با استقرار در 10 استان کشور بیش از سه هزار نفر از هموطنان‌مان که در سوانح جاده‌ای آسیب دیده بودند را امدادرسانی و جابه‌جا کرده است.
 
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ دوم خلبان "هوشنگ یاری" در همایش هوانیروز و مردم همدلی و همزبانی که در ستاد این نیرو برگزار شد، اظهار داشت: نیروهای مسلح با ایجاد امنیت و آرامش بستر مناسب را جهت تحقق ارزشهایی چون همدلی و همزبانی فراهم می‌کنند.  
 
وی در ادامه با اشاره به عملکرد موفقیت آمیز هوانیروز در اجرای فرامین مقام معظم رهبری تصریح کرد: تخلیه مجروحین، تدارکات رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، پرواز بیش از 4 هزار ساعتی در مبارزه با اشرار و قاچاقچیان در شرق کشور و جنوب شرق کشور و پرواز بیش از 6 هزار ساعتی در مرزهای غربی از جمله این اقدامات است.  

 فرمانده هوانیروز ادامه داد: این نیرو با استقرار در 10 استان کشور تاکنون بیش از 500 ساعت پرواز امدادی در راستای خدمات اورژانسی کشور داشته و در این رابطه بیش از 3 هزار نفر را در سوانح جاده‌ای جا به جا کرده است.
 
وی با اشاره به هزینه‌های مادی و معنوی که بر دوش هوانیروز در انجام وظایفش باقی مانده خاطر نشان کرد: از سال 68 تاکنون در کمک به حادثه دیدگان سوانح طبیعی همچون سیل و زلزله نقش آفرینی کرده‌ایم.  

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا