امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد، به برکت خون شهداست.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در جمع فرماندهان و کارکنان نزاجا و اعضای شورای شهر تهران که پیش از ظهر امروز برای ادای احترام به مقام والای 175 شهید غواص و 95 شهید گمنام دوران دفاع مقدس در معراج شهدا حضور یافته بودند، اظهار داشت: دشمن بعثی پس از آن که عملیات کربلای 4 را با ناکامی مواجه کرد، فکر می کرد همه چیز تمام شده است، اما با رشادت سربازان ولایت‌مدار در عملیات‌های کربلای 5 و والفجر 8 پاسخ مناسب را دریافت کرد.

وی شهدا را مظهر اقتدار انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر امروز مرزهای کشور ما امن است و دشمن جرئت نزدیک شدن به آن را ندارد به برکت خون شهداست.

امیر پوردستان در ادامه با اشاره به سالروز شهادت دکتر چمران گفت: این شهید یکی از شهدای شاخص جنگ تحمیلی است، که به‌واسطه مجاهدت در راه خدا به چنان عظمت روحی دست یافته بود که جسمش قدرت تحمل درخواست‌های عرفانی و روحانی‌اش را نداشت؛ همانطور که می‌بینیم وی در یکی از دست‌نوشته‌هایش از اعضا و جوارح خود به خاطر مجاهدت‌هایی که در راه خدا کرده است، تشکر می‌کند، و آن‌ها را تسکین و به آن‌ها مژده می‌دهد که به زودی به آرامش ابدی خواهند رسید.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان تأکید کرد: وجود مؤلفه‌هایی همچون رهبری هوشمند، ملت ولایت‌مدار و نیروهای مسلح پا در رکاب باعث شده تا ایران اسلامی در اوج اقتدار، آمادگی و امنیت قرار گیرد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا