پیام دریادار سیاری به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

پیام دریادار سیاری به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان

 
 
 
پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، در پیامی فرا رسیدن ماه رمضان را تبریک گفت.

 

متن این پیام به شرح زیر است:

رمضان، ماه بهار قرآن و شور و شوق دل‌ها به فیض سحرگاهان و بازگشت فطرت ناب انسان به سوی خدای سبحان بر همه دریادلان ولایتمدار و روزه‌دار مبارک باد.

اکنون که خداوند رحمان و رحیم، در ماه عبادت و شست‌وشوی جان در نهر پاک رمضان و ماه ضیافت‌الله به بندگان خود اجازه داده است تا در روزها و شب‌های این ماه،  در سحرها و افطارهایش، در شب‌های قدر و مناجات‌هایش و در لحظه‌لحظه اوقاتش، نزد حضرت او گرد آیند و بر خوان کرم او بنشینند و ادب بندگی بجای آرند، برهمه‌ی ماست که با تمام وجود این ماه را عزیز داریم و از این فرصت بی‌نظیر بهره کامل ببریم؛ چراکه درک صحیح از ماه مبارک رمضان، زمینه و موجبات به دست آوردن مواهب و برکات الهی و هدایا و عطایای ربانی در این ماه را فراهم می‌نماید. ماه مبارک رمضان، جان‌ها را به وجد آورده و محیطی سرشار از نشاط و معنویت می‌آفریند. عده زیادی نیز به غفران الهی نائل می‌شوند. در این ماه آسمانی است که هاتفی ملکوتی، پیروزمندان میدان جهاد اکبر را به دریافت پاداش‌شان فرا می‌خواند، پاداشی فراتر از پاداش‌های خاکی و غیرقابل مقایسه با هدایای مادی و زمینی.

فرارسیدن این ماه شریف و گرامی را که افضل همه ماه‌هاست به تمامی همرزمان  و دریادلان ساعی، پرتلاش و ولایت‌مدار نیروی دریایی که همواره با ایمان و تدین پرشور، تقرب به آستان الهی را اصلی‌ترین هدف خود می‌دانند، تبریک و تهنیت عرض نموده و برای همه همرزمان عزیزم، آرزوی سلامتی و سعادت و توفیق پیمودن راه نورانی آل طه(س) و  توفیق دفاع از حریم قرآن و ولایت و پاسداری از ارزش‌های گران‌قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیشرفت روزافزون نیروی دریایی راهبردی را تحت عنایت حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت فرماندهی معظم کل قوا خواستارم و از رب جلیل مسئلت می‌نمایم که لحظات این ماه را برای همه ما از بهترین لحظه‌ها قرار دهد و دل و جانمان را آکنده از بهار معنوی قرآن گرداند و توفیق رهروی راه ولایت و سفره‌نشینی خوان حضرت دوست را بر ما عنایت فرماید. بارالها از تو می‌طلبیم آنچه بندگان شایسته‌ات از تو خواستند و به تو پناه  می‌بریـم از آنچه بندگـان خـالصت به تو پنـاه بـردند.

و در پایان دعای امام حسین(ع) را که به اطرافیان خود در ماه رمضان سفارش می‌فرمود زمزمه می‌کنیم:

"ای خدای بزرگ اکنون که در آستانه‌ی ماه مهمانیت اقامت گزیده‌ایم، بخشش، احسان و نیکی تو را خواهانیم، پس بر ما منت گذار و ما را ناامید مگردان، زیرا تو از ما و کسانی که به این کار امر شده‌اند، به این مطلب شایسته‌تری. خدایا مرا اکرام کن  و از عطایای خود بهره‌مند ساز." آمین

 ۹۴/۳/۲۷  

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار  دکتر حبیب‌الله سیاری

انتهای پیام

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا