برگزاری یادواره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع)/چاپ جلد اول کتاب شهدای دانشگاه افسری امام علی(ع)

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری یادوآره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی(ع) در اواخر تیرماه امسال خبر داد.
 

سرهنگ«مجید شیخیان» نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر اطلاع رسانی شهدای ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، ضمن اعلام این خبر افزود: از سال گذشته تاکنون به جهت احیای یادو خاطره شهدای جنگ تحمیلی بویژه 48هزار شهید ارتش سلسله یادواره‌هایی را در سطح شهرهای مختلف کشور برگزار کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه سازمان اطلاع رسانی شهدای ارتش تاکنون پنج یادواره را در سطح شهرهای مختلف کشور برگزار کرده است، افزود: براساس رویکرد این سازمان هر بیست روز یکبار در یکی شهرهای کشور از خانواده های شهدای ارتش ساکن در آن شهر تقدیر به عمل می آید.

سرهنگ شیخیان چاپ و ارائه کتاب، تولید اطلاعات نرم افزاری از شهدای ارتش را از دیگر فعالیت های این مجموعه عنوان کرد، و افزود: در این مجموعه‌های فرهنگی مسائلی چون دست نوشته‌ها، خاطرات، وصیت‌نامه، عکس، فیلم و صوت شهید جمع آوری شده و به خانواده‌های آنان ارائه می شود.

وی در خصوص برنامه‌های آتی اطلاع رسانی شهدای ارتش گفت: در اواخر تیرماه سال جاری برنامه یادوآره هزار شهید دانشگاه افسری امام علی را در دستور کار داریم.

نماینده ارتش در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این رابطه افزود: همچنین اولین جلد کتاب از شهدای این دانشگاه که بخشی از یک مجموعه پنج جلدی است به زودی منتشر می شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا