دکتر ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:ساخت ناوشکن و زیردریایی در ایران بومی شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: ساخت ناوشکن، زیردریایی و تجهیزات دریایی، الکترونیکی و راداری در ایران بومی شده است

 

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دکتر سورنا ستاری در سفر به استان هرمزگان افزود: ورود این فناوری به بخش خصوصی از مباحث جدی معاونت علمی و فناوری به شمار می آید.

 

دکتر ستاری خاطر نشان کرد: دریا، منبع درآمد و تجارت است اما تاکنون از این امکانات دریایی در کشور به خوبی استفاده نشده است و به این دلیل ستاد صنایع دریایی در معاونت علمی ریاست جمهوری تشکیل شده تا از رونق دریانوردی حمایت شود.

 

براساس این گزارش، دکتر ستاری همراه با دریادار سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در کارخانجات این نیرو از ناوشکن جماران، ناوشکن سهند، زیردریایی کلاس طارق و غدیر و مجموعه کارخانجات کشتی سازی و زیردریایی سازی ارتش بازدید و از نزدیک با کارکنان ناوشکن ها و زیردریایی ها دیدار و گفت و گو کردند.

شایان ذکر است ناوشکن پیشرفته سهند که در کارخانجات نیروی دریایی در حال تکمیل ساخت است جزو پروژه موج نیروی دریایی ارتش به شمار می آید که نسبت به ناوشکن جماران دارای تجهیزات و سامانه های بروزتری است و در آینده از آن رونمایی خواهد شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا