صف آرایی تمامی جبهه کفر در مقابل دنیای اسلام

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

صف آرایی تمامی جبهه کفر در مقابل دنیای اسلام

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا گفت: شرایط امروز منطقه ویژه است و تمامی جبهه کفر که در راس آن صهیونیزم بین‌الملل است، در مقابل دنیای اسلام ایستاده‌اند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی، رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا صبح امروز در سومین گردهمایی روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح اظهار کرد: شرایط امروز منطقه غرب آسیا برای مسلمانان همچون دوره جنگ احزاب در صدر اسلام شده است.

وی با بیان اینکه امروز تمامی جبهه کفر در برابر دنیای اسلام ایستاده است، گفت: شرایط امروز منطقه ویژه است و تمامی جبهه کفر که در راس آن صهیونیزم بین‌الملل است، در مقابل دنیای اسلام ایستاده‌اند، که داعش و جبهه النصره از مصادیق بارز آن هستند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا افزود: در برابر صف‌آرایی جهان کفر نیز جبهه دیگری به نام مقاومت قرار دارد، که نیروهای مقاومت یمن، عراق و لبنان در آن حضور دارند، و ایران در راس این جبهه فعالیت می‌کند.

وی افزود: با وجود چنین شرایطی کشور ما امروز با چالش‌های مهمی روبروست، که نقش روحانیون در رفع این چالش‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

حجت‌الاسلام صفایی با اشاره به تهاجمات وحشیانه عربستان سعودی به ملت مظلوم یمن اظهار داشت: در حالی‌که امروز مردم یمن محتاج آب و نان هستند، عربستان سعودی آنها را مورد حمله قرار داده، و حتی کامیون‌های حامل آرد و تغذیه را هم هدف قرار می‌دهد؛ زیرا آنها می‌دانند که تنها ایران اسلامی است که به ملت یمن کمک می‌رساند؛ آن هم در شرایطی که خودش به لحاظ اقتصادی در فشار است و نفت را نصف قیمت واقعی‌اش واگذار می‌کند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا