روحانیون افسران میدان جنگ فرهنگی هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روحانیون افسران میدان جنگ فرهنگی هستند

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، روحانیون را افسران میدان جنگ فرهنگی دانست و گفت: آن‌ها می‌توانند با تبلیغ و ارائه صحیح سبک زندگی اسلامی، زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی را ایجاد کنند.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در سومین گردهمایی روحانیون بازنشسته نیروهای مسلح با اشاره به نقش مؤثر روحانیت در تربیت نسل جوان اظهار داشت: روحانیون با تجربه‌ای که دارند می‌توانند خدمات دینی و فرهنگی لازم را به جامعه ارائه دهند، و با ورود به عرصه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، به تحکیم مبانی اعتقادی جوانان و خنثی کردن شبهات بپردازند.

وی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد با فشار اقتصادی، توده‌های مردم را به ستوه بیاورد، و بدین وسیله در مذاکرات امتیازات مطلوب خود را بگیرد، افزود: یکی دیگر از جبهه‌هایی که دشمن امروز به آن وارد شده است استفاده از ابزارهای گسترده تبلیغاتی و ایجاد هجمه‌های فرهنگی برای سوزاندن ریشه‌های ایمان در میان نسل جوان است، زیرا آن‌ها تجربه هشت سال دفاع مقدس را که منبعث از اعتقادات و ایمان ملت ایران بوده را درک کرده‌اند.

حداد عادل با اشاره به اینکه جنگ امروز مبتنی بر اصول جنگ نرم است، گفت: دشمن امروز با استفاده از هزاران سایت اینترنتی و ده‌ها شبکه ماهواره‌ای به تبلیغ روابط جنسی نامشروع پرداخته و به این طریق می‌خواهد در ایمان جوانان ما رخنه کرده، و بنیان خانواده‌های ما را از بین ببرد. روحانیون افسران میدان جنگ فرهنگی هستند، و می‌توانند با تبلیغ و ارائه صحیح سبک زندگی اسلامی، زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا