روسیه به تعهدات خود درباره «اس300» عمل می‌کند/ هماهنگی خوبی با سامانه‌های پدافندهوایی سپاه وجوددارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روسیه به تعهدات خود درباره «اس300» عمل می‌کند/ هماهنگی خوبی با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه وجود دارد

 

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی با اشاره به قرارداد تحویل سامانه «اس300» گفت: وزارت دفاع در حال پیگیری این موضوع است و روسیه هم به تعهد خود عمل می‌کند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در حاشیه مراسم ترحیم سرهنگ ابوالفتح یافت‌آبادی از فرماندهان پیشین پدافند هوایی که صبح امروز در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره سامانه‌های موشکی پدافند هوایی، گفت: در راستای اتکای ما به محصولات بومی، اقدامات زیادی در این حوزه صورت گرفته است که در این راستا برای متحرک‌سازی سامانه «اس 200» و بومی‌سازی موشک‌های آن، ارتقای برد و کشف سامانه مرصاد، لایه‌پذیری سامانه‌های ارتفاع کم و انسجام با سامانه‌های پدافند هوایی سپاه اقدامات خوبی صورت گرفته به نحوی که اکنون وضعیت شبکه یکپارچه پدافند هوایی بسیار مطلوب است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در پاسخ به سؤالی در خصوص زمان تحویل سامانه موشکی«اس300»بیان داشت: سامانه‌هایی که برای تحویل آنها قرارداد داریم را وزارت دفاع پیگیری می‌کند و قطعا کشور متعهد هم به تعهد خود عمل می‌کند.

وی همچنین در خصوص ویژگی‌های مرحوم یافت‌آبادی نیز عنوان کرد: مرحوم یافت‌آبادی پیش از انقلاب و زمانی که در تبریز فعالیت می‌کرد، محبوبیت زیاد در بین مردم داشت و حتی حرف‌های خود را شجاعانه به رؤسای بالادستی می‌زد.

امیر اسماعیلی افزود: مرحوم یافت‌آبادی بعد از انقلاب به دلیل توانمندی و محبوبیت زیاد به عنوان اولین فرمانده پدافند هوایی منصوب شد و در خصوص آموزش، ارتقاء و حفظ سازمان تلاش کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا