حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم:امام خمینی(ره) آموزه های قرآنی را در ایران اسلامی زنده کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش :: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: امام خمینی (ره) دارای شخصیتی بسیار بالا بود که به کشور عظمت بخشید و آموزه های قرآنی را در آن زنده کرد

وی که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت المقدس، در همایش کوه پیمایی و پیاده روی تعدادی از فرماندهان، مسئولان، کارکنان و خانواده های نیروی زمینی ارتش حضور یافته بود طی سخنانی گفت: امروز قرآن در زندگی همه به ویژه در بین جوانان حکمفرماست. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به تبیین شخصیت والای امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: امروز به برکت امام خمینی (ره) قرآن در زندگی همه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان حکمفرماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه بیان داشت: قرآن در گذشته به عنوان یک وسیله بود اما امروز، قرآن در زندگی همه به ویژه در بین جوانان و نوجوانان حکمفرماست و در ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز قرآن به عنوان یک اصل اساسی، محور برنامه های فرهنگی است به نحوی که امروز ارتش در مسابقات قرآن نیروهای مسلح حضوری موثر و قوی دارد و در این دوره از مسابقات نیز مقام اول را کسب کرده است.

وی در ادامه از مادران و پدرانی که در تربیت فرزندان خود در مسیر قرآن تلاش می کنند، قدردانی کرد و افزود: امروز ما در زمینه فعالیت های قرآنی نه تنها در ارتش جمهوری اسلامی ایران بلکه در بین تمامی ارتش های جهان اسلام حرف برای گفتن داریم که این افتخار بزرگ را مدیون امام بزرگوارمان هستیم و از خلف صالح ایشان نیز سپاسگذاریم چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از ارتحال حضرت امام می گفتند انقلاب از بین می رود و خود را برای بازگشت مجدد به کشور آماده کرده بودند اما امام خامنه ای عزیز (حفظه الله) بعد از 26 سال از ارتحال معمار بزرگ انقلاب، کشور را با صلابت به پیش می برند و نه تنها رهبر ایران هستند بلکه هدایت مسلمانان جهان را نیز بر عهده دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه هدف دشمن از راه اندازی جنگ نرم را آسیب زدن به فرهنگ غنی ما دانست و گفت: دشمن، اهدافی چون منحرف کردن جوانان ما، عوض کردن ذهن مردم و جوانان از اسلام و.... را در دستور کار خود دارد و محور اصلی تهاجم فرهنگی دشمنان نیز جایگزین کردن فرهنگ بیگانه به جای فرهنگ خودی است.

 


نماینده ولی فقیه در ارتش، تلاش برای تضعیف روحیه جهادی و از بین بردن عقاید و پایه های فرهنگی مردم مسلمان ایران را از مهم ترین اهداف دشمن دانست که قصد دارد از این راه علاوه بر اینکه همت و پایداری جوانان غیور ما را سست کند، در بین دوستان انقلاب و  مسئولین نیز شکاف ایجاد نماید.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی را جزو ملزومات نیروهای مسلح خواند و گفت: از مسئولین فرهنگی ورزشی نیروی زمینی ارتش که این همایش را در این سطح خوب و با نشاط با حضور فرماندهان، روحانیون، پیشکسوتان، کارکنان و خانواده ها برگزار کردند تشکر و قدردانی می کنم.

در این همایش که تعدادی از پیشکسوتان ارتش نیز حضور داشتند ضمن برگزاری برنامه های متنوع ورزشی، پس از طی مسافت 12 کیلومتری، کارکنان و خانواده های نزاجا با خواندن زیارت عاشورا، در مقبره شهدای گمنام شهید محلاتی فضای معنوی ایجاد کردند.

 در پایان این مراسم نیز به 33 نفر از شرکت کنندگان، به قید قرعه جوایزی اهدا شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا