گرامیداشت روز جوان در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با خجسته سالروز ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، مراسم گرامیداشت این روز در محل مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در این مراسم که با اجرای مداحی و سخنرانی مذهبی توسط مداح اهل بیت، حاج زهیر سازگار و حجت الاسلام طباطبایی از پیشکسوتان روحانی سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع همراه بود؛ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم طی سخنانی ضمن تبریک روز جوان و گرامیداشت ایام و اعیاد شعبانیه، جوانان را بخش مهمی از جامعه اسلامی توصیف کرد که منشأ تحولات علمی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در کشور هستند.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که فرمودند: «به جوانان بپردازید، زیرا آنان در انجام هر کار خیری شتابنده تر و سریعتر عمل می کنند» افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری نیز همواره تاکید دارند، توجه ویژه به قشر جوان و درک صحیح از توانمندی ها و قابلیت های آنان و تلاش در مسیر رشد معنوی و علمی این عزیزان از اولویت هایی است که نباید از آن غافل شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه با یادآوری حماسه آفرینی های جوانان این مرز و بوم در دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: امروز نیز موفقیت ها و دستاوردهای بزرگ علمی و تحقیقاتی بویژه پیشرفت های هسته ای به برکت تلاش و همت دانشمندان و متخصصان جوان کشور حاصل شده است که لازم است با دقت زیاد و هوشیاری های لازم از سوی دولت و ملت از این دستاوردهای بزرگ محافظت نمود.

در ادامه این مراسم، امیرسرتیپ خلبان بازنشسته محمد جوانمردی از پیشکسوتان قهرمان نیروی هوایی ارتش به بیان چند خاطره پرداخت و در ادامه مراسم از تلاش های سرهنگ ستاد محمد حیاتی، نماینده پارلمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، امروز مراسم گرامیداشت روز جوان علاوه بر حوزه مرکزی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در بسیاری از یگان های آموزشی و ستادی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور نیز برگزار گردید.  

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا