اولین دیزل ملی تاپایان سال به راه‌آهن تحویل داده می‌شود/جزء 8کشوربرترتولیدکننده شناورهای تندرو دنیا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع گفت: هم اکنون سه دیزل ملی برای راه‌آهن در دست تولید داریم و تا پایان سال اولین دیزل ملی را تحویل راه‌آهن می‌دهیم.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل ازخبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس،  امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع در چهارمین همایش ملی شناورهای تندرو که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: این سازمان به سطح بلوغ دانش و سخت‌افزاری مطلوبی رسیده است و در چهار حوزه شناورهای تندرو، سطحی، زیر سطحی و اثر سطحی دارای محصولات به روز است.

وی افزود: ما در حوزه شناورهای تندرو به سرعت بالای 70 نات،‌ کاهش سطح مقطع راداری،‌ بهبود رفتار شناور در امواج و افزایش کاری سامانه‌های رانش دست یافته‌ایم و هم اکنون انواع ناوشکن‌های سنگین،  زیردریایی، هواناوهای موشک‌انداز و ... را طراحی و تولید می‌کنیم.

رستگاری تصریح کرد: سازمان صنایع دریایی در حوزه دیزل، نقشه راه و برنامه دارد و چهار دیزل صنعتی کشور در توان 900، 2000، 4000 و 5000 اسب بخار را دریایی کرده‌ایم و دیزل 4 و 5 هزار اسب بخاری را روی شناورها نصب کرده‌ایم.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع تأکید کرد: همچنین دیزل 900 اسب بخار در حال تست روی شناور تندرو است، ما همچنین سه دیزل ملی برای راه‌آهن در دست تولید داریم و تا پایان سال اولین دیزل ملی را تحویل راه‌آهن می‌دهیم.

رستگاری با بیان اینکه ناوشکن‌های جدید در حال ساخت مجهز به سیستم پروانه گام متغیر است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران جزء هشت کشور برتر تولیدکننده شناورهای تندرو است و رسیدن به سرعت بالای 80 نات از جمله برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا