جانشین فرمانده نیروی زمینی: ایران قطب بلامنازع در برابر قدرتهای جهان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ایران اسلامی به قطب بلامنازع در برابر قدرتهای جهان تبدیل شده و در برابر زورگویی استکبار ایستاده است.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز پنجشنبه در یادواره امیران و 180 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد و بردسکن با عنوان 'سروقامتان ترشیز' در محل بقعه متبرکه سید حمزه(ع) کاشمر افزود: این در حالی است که مستکبران نمی خواهند هیچ کشوری در برابر آنان قد علم کند اما ایران اسلامی مقتدرانه ایستادگی می کند.
وی گفت: مصداق اقتدار ایران اسلامی حضور پنج کشوری دارای حق وتو در یک طرف میز مذاکره و در طرف دیگر نمایندگان ایران برای دفاع از مواضع جمهوری اسلامی است.
وی با تاکید بر اینکه تمامی پایگاههای نظامی دشمنان در منطقه خاورمیانه در تیررس ارتش جمهوری اسلامی است افزود: در سایه اقتدار، عظمت و سربلندی ایران اسلامی، در صورت خطور فکر حمله به سر صهیونیستها چیزی از آنها باقی نخواهد ماند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: اقتداری که امروز از آن برخورداریم مرهون هدایت عالمانه و پیامبرگونه ولی امر مسلمین و ولایت فقیه است.
وی گفت: آمریکا با حمله به عراق و افغانستان در صدد محاصره ایران بود اما وقتی در داخل کشور حمایت مردم را از ولایت فقیه و اقتدار نظامی نیروهای مسلح مشاهده نمود از منطقه گریخت.
سردار حیدری افزود: هم اینک با برخورداری از اقتدار در بعد نظامی، با یک اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی می توانیم تمامی منافع زورگویان عالم را تهدید کنیم.
وی تاکید کرد: ایران تنها کشور برخوردار از نعمت ولایت فقیه است لذا بهترین شکرگذاری از این نعمت تبعیت از ولایت فقیه و گوش سپردن به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همانند شهدا باید مطیع محض ولایت فقیه بود، شهیدان در سختترین لحظات هیچگاه رهبری را تنها نگداشتند و در تبعیت از رهبری انقلاب اسلامی جانشان را فدا کردند.
وی افزود: عزت و سرافرازی امروز کشور به برکت حضور شهدای انقلاب اسلامی است و میزبان واقعی این محفل شهدایی هستند که به گفته قرآن کریم همیشه زنده و جاویدند.
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان نیز در این آیین گفت: امروز در ایران از امینت بسیار مطلوبی برخورداریم.
حجت الاسلام والمسلمین عباس مقدسیان افزود: استکبار جهانی با تمام وجود با مزدوران خود در میادین مختلف در جهت مبارزه با انقلاب اسلامی برآمده و هدفش تضعیف این انقلاب است.
وی گفت: با این وجود انقلاب اسلامی فراتر از مرزهای فیزیکی جمهوری اسلامی ایران در حال گسترش و اهتزاز است.
ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در منطقه خراسان افزود: همه اینها به پشتوانه دلاورمردی رزمندگان، نیروهای مسلح نظامی و انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و حضور گسترده مردم در تمام صحنه ها محقق شده است.
همچنین در این مراسم معنوی با حضور رییس سازمان ایثارگران نزاجا، مشاور فرماندهی نیروی زمینی در امور ایثارگران و فرمانده ارتش در منطقه شمال شرق کشور ضمن رونمایی از کتاب مجموعه آثار شهدای ارتش شهرستانهای کاشمر، خلیل آباد وبردسکن از خانواده های شهدای ارتش این سه شهرستان تجلیل شد.
شهرستان 195 هزار نفری کاشمر در 228 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا