اجرای عملیات شناسایی و روانی توسط پهپادهای نیروی زمینی ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش در سومین روز از رزمایش بیت المقدس 27 با حضور در منطقه نصرآباد اصفهان ضمن عکسبرداری از منطقه به اجرای عملیات شناسایی پرداخته و اطلاعات خود را بصورت آنلاین در اختیار نیروهای سطحی قرار داد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اعلام این خبر اظهار کرد: یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش با حضور در منطقه نصرآباد اصفهان ضمن عکسبرداری از منطقه به اجرای عملیات شناسایی پرداخته و اطلاعات خود را بصورت آنلاین در اختیار نیروهای سطحی قرار دادند.

وی همچنین افزود: این یکان در بخش دیگری از فعالیت رزمی تبلیغاتی خود با پخش اوراق و اعلامیه‌های به اجرای عملیات روانی در مواضع نیروهای مهاجم پرداخت.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه یکان پهپادی این نیرو از قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این یکان توان اجرای عملیات‌های مختلف روانی، شناسایی، تبلیغاتی، انتحاری و رزمی را داراست.

انتهای پیام/

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یکان پهپادی نیروی زمینی ارتش در سومین روز از رزمایش بیت المقدس 27 با حضور در منطقه نصرآباد اصفهان ضمن عکسبرداری از منطقه به اجرای عملیات شناسایی پرداخته و اطلاعات خود را بصورت آنلاین در اختیار نیروهای سطحی قرار داد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا