روز آزادی خرمشهر یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازهاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

روز آزادی خرمشهر یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازهاست

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تأکید کرد: روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی‌تبار به زانو درآمد، و دست خدا قفل‌گشای درهای بسته شد.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش ، ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

سوم خرداد سالروز فرا رسیدن طنین گلبانگ «انا فتحنا لک فتحا مبینا» برفراز گنبد مسجد جامع خرمشهر و سر برآوردن آزادی و آزادگی از خون جوانان می‌باشد.

این روز یادآور دلاورمردی و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان ارتش اسلام و اوج خداباوری و خلوص امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) است که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

روز آزادی خرمشهر، روز یادآور فتح فاتحان بر بلندترین و ناممکن‌ترین فرازها و روزی است که سپاه دشمن در مقابل ایمان زمینیان آسمانی‌تبار به زانو درآمد، و دست خدا قفل‌گشای درهای بسته شد.

سوم خردادماه یادآور خون‌های پاکی است که برای نشاندن نهال آزادی در خرمشهر بر زمین این دیار ریخته شد و ما هرگز از یاد نمی‌بریم که استقلال و آزادی امروز ایران، حاصل جانفشانی شهیدان و ایثارگرانی است که درس آزادگی را در مکتب حسین بن علی علیه‌السلام فرا گرفتند و این روز یادگاری است از حماسه‌های آنان.

بازخوانی و ترسیم رخداد سرنوشت‌ساز و سترگ فتح خرمشهر برای نسل‌های امروز انقلاب و آینده‌سازان واقعی این سرزمین، حماسه‌آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان قرآن و ولایت در آن قطعه درخشان تاریخی را برای همیشه، جاودانه و الهام‌بخش رویارویی با بیگانگان و دشمنان انقلاب، نظام و میهن اسلامی خواهد کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌داشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، حماسه سوم خرداد را به رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آحاد مردم تبریک گفته و به روح بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و همه شهدایی که در این راه خون خود را نثار کردند درود می فرستد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا