روابط عمومی در تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه و ضروری دارد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ظهر امروز در دیداری که به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی با کارکنان اداره کل روابط عمومی ارتش داشت ضمن اشاره به اهمیت روابط عمومی در عصر حاضر گفت: نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های راهبردی یک سازمان، نقشی قابل توجه و ضروری می باشد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام آل هاشم در این دیدار روابط عمومی را آئینه تمام نمای مراکز، سازمان‌ها و نهادهای مختلف دانست که با اهداف بلندی همچون بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای سطح ارتباطات با بخش های مختلف یک جامعه، ایجاد شده است.

نماینده ولی فقیه در ارتش روز ارتباطات و روابط عمومی را فرصتی مبارک دانست تا جهادگران این عرصه در جهت توسعه ارتباطات اجتماعی و غنا بخشی معنوی و ارزشی به این حرفه ارزشمند، جایگاه آن را در ایران اسلامی تثبیت نمایند.

آل هاشم روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان پل ارتباطی بین بازوی توانمند و حساس ارتش و ملت غیور و قدرشناس ایران اسلامی با بر عهده داشتن وظیفه ای خطیر که برخاسته از حساسیت مأموریت ارتش می باشد ذکر کرد و افزود: روابط عمومی ارتش با رعایت اصول حرفه ای و تلاشی مضاعف، سعی در انعکاس توانمندی های غیور مردان ارتش از طریق رسانه های کشور اعم از رسانه ملی، فضای مجازی و مطبوعات کثیر الانتشار و نیز ایجاد ارتباط بین مردم به عنوان ولی نعمتان نیروهای مسلح و خدمتگزاران ارتش جمهوری اسلامی ایران دارد و در این راه شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی ایران نموده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان ضمن تبریک مجدد 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی فعالان این عرصه، گفت: ان شاء الله شاهد موفقیت بیش از پیش تلاشگران این عرصه در مسیر تحقق اهداف جامعه اسلامیمان باشیم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا