عامل برتری نظامی ایران بر سایر کشورها

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، حضور جوانان انقلابی و متخصص در نیروهای مسلح ایران را از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی نسبت به دیگر کشورها دانست.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در جمع دانشجویان دانشگاه هوایی شهید ستاری گفت: این دانشگاه مهد پرورش افسران و جوانان مومن و متعهدی است که آینده روشن نیروی هوایی به دست آن‌ها رقم خواهد خورد.

وی افزود: حضور این جوانان انقلابی، پرشور و متخصص در نیروهای مسلح که همواره در خط اسلام و پیروی از ولایت فقیه قدم برمی‌دارند از عوامل برتری نظامی جمهوری اسلامی ایران نسبت به دیگر کشورهاست.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا اظهار داشت: دشمنان هیج وقت نتوانسته‌اند به ماهیت اسلامی نیروهای مسلح کشورمان پی ببرند، و این بخش برای آن‌ها قابل درک نیست.

امیر نصیرزاده با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: دفاع 8 ساله کشورمان مقابل رژیم بعث، حاوی درس‌های فراموش ناشدنی و پندآموزی است  که بایستی به طرق مختلف برای جوانان بازگو شود.

وی در ادامه به جنگ 33 روزه حزب‌الله لبنان مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: توکل به خداوند و حرکت در مسیر الهی باعث شد تا چند جوان انقلابی پرورش یافته در مکتب اسلام در مقابل ارتش تا دندان مسلح این رژیم مقاومت کرده و آن را به زانو در بیاورند.

سرتیپ نصیرزاده در پایان گفت: امروز دشمنان از روحیه انقلابی و مقاوم جوانان ما و به خصوص نیروهای مسلح هراسانند، و مادامی که با همین روحیه و انگیزه خدمت کنیم، دشمن هیچ‌گاه فکر خام حمله به کشور عزیزمان را در سر نخواهد داشت.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا