تحریم ها نمی تواند جلوی پیشرفت ایران را بگیرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین صفایی، با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش 05 نیروی زمینی گفت: تمام تلاش دشمن این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته ای باز دارد. البته همه دریافته اند که تحریم ها نمی تواند جلوی پیشرفت ایران در زمینه هسته ای و دیگر زمینه ها را بگیرد.

 

به گزار ش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی نیروی زمینی، حجت الاسلام صفایی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" گفت : مقام معظم رهبری برای هرسال جدید شعاری را در نظر می گیرند تا همه در مسیری که رهبری معظم انقلاب معین می کنند قدم بردارند امسال نیز به سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شد.

وی افزود: در سال 1394 ما با سه موضوع مهم روبرو هستیم: نخست مسئله هسته ای که تمام تلاش دشمنان در این زمینه این است که ما را از پیشرفت در صنعت هسته ای باز دارند، البته همه دریافته اند که تحریم ها نمی تواند جلوی پیشرفت ایران در زمینه هسته ای و دیگر زمینه ها را بگیرد.
حجت الاسلام صفایی موضوع دوم را مسئله انتخابات مجلس و خبرگان دانست و گفت: این انتخابات که امسال برگزار می شود بهترین فرصت برای اثبات صلابت حکومت و دفع توطئه های دشمنان است که درصدد ایجاد فتنه می باشند.

او افزود: موضوع سوم هم اوضاع وخیمی است که در منطقه وجود دارد. گروهک ها و برخی دولت های به ظاهر اسلامی نقاب دروغین را از چهره برداشته و چهره واقعی اشان را به نمایش گذاشته اند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پایان ضمن تقدیر از زحمات مسئولین مرکزآموزش 05 از وجود شور و نشاط در میان سربازان ابراز خوشحالی کرده و به آنان توصیه کرد در تمامی طول خدمت خود گوش به فرمان سلسله مراتب و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) باشند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا