برنامه‌ریزی کلان برای آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی هوایی ارتش بر لزوم آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج فرهنگ دفاع از کشور، و برنامه‌ریزی اساسی در این خصوص تأکید کرد.
به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس  ، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در شور ستادی این نیرو که صبح امروز (یکشنبه) با حضور معاونین و فرماندهان این نیرو برگزار شد، گفت: اعتکاف، بستر و فضای مناسبی برای اندیشیدن و تفکر است که مانند آبی حیات بخش، کویر غفلت و فراموشی‌ها را سیراب کرده و به جان و روح انسان زندگی تازه می‌بخشد.

وی افزود: به برکت وجود نظام مقدس اسلامی، سنت اعتکاف در ایران احیاء شد، که امسال استقبال پرشور خانواده‌ها و جوانان از این مراسم معنوی بسیار چشم‌گیر‌تر از سال‌های قبل بود، و شایسته تقدیر است.

امیر شاه صفی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعداد زیادی از معتکفین نیروی هوایی سربازان وظیفه بودند، اظهار داشت: بنا به تأکید فرماندهی معظم کل قوا باید طوری رفتار کنیم که سربازان بعد از خدمت سربازی نسبت به ارتش و نظام مقدس اسلامی خوش‌بین و ضمن اینکه یک فرد متدین و انقلابی هستند به آینده نیز امیدوار باشند؛ که سنت حسنه اعتکاف نقش اساسی در تعالی معنوی سربازان می‌تواند داشته باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش افزود: باید در خصوص آشنایی سربازان با فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ دفاع از کشور برنامه‌ریزی اساسی صورت گیرد.

سرتیپ شاه‌صفی تصریح کرد: امروز، مقابله با جنگ نرم وتهدیدهای نرم دشمن یکی از اقدامات مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولین در بخش‌های مختلف باشد؛ چرا که بیشترین هجمه این تهدید‌ها برای فریب جوانان کشور طراحی و برنامه‌ریزی شده است.

فرمانده نهاجا ادامه داد: البته در این زمینه کلاس‌های ویژه‌ای با حضور پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، دوره‌های بصیرت، آشنایی با احکام اسلام و... در مراکز آموزشی سربازی نیروی هوایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در واقع هدف ما این است افرادی تربیت کنیم که همواره در مواقع بحران و خطر به‌عنوان پیشقراولان دفاع از مرزهای ایران اسلامی در خط مقدم قرار گیرند.

فرمانده نیروی هوایی در پایان از همه مسئولین و فرماندهان خواست تا ضمن توجه بیشتر به محیط‌های سربازی، منویات فرماندهی معظم کل قوا را نصب‌العین قرار دهند تا از وجود سربازان وظیفه که سرمایه‌ای بالقوه و ارزشمند برای نظام هستند به بهترین شکل استفاده شود.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا