رسانه وظیفه خود می‌داند همواره اقتدار ارتش را نشان دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::دکتر سرافراز، رئیس سازمان صدا و سیما در دیدار با فرماندهان عالی رتبه ارتش که در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، گفت: رسانه وظیفه خود می‌داند همواره اقتدار ارتش را نشان دهد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی ارتش، در این دیدار که با حضور حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ دادرس، معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد ارتش، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی، امیر سرتیپ اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ حبیبیان، رئیس سازمان حفاظت اطلاعات ارتش، امیر سرتیپ خرم طوسی، مشاور عالی فرمانده کل آجا و حجت الاسلام صالحی نسب، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش و جانشین وی برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم از تلاش و کوشش رسانه ملی در انعکاس کم نظیر رزمایش محمد رسول الله(ص) ارتش تشکر کرد و گفت: همکاری بخش های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با قرارگاه فرهنگی رسانه ای رزمایش، اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیام صلح و دوستی و مقابله با تهدید و تجاوز را به خوبی به گوش دوستان و دشمنان نظام رساند.    

وی با یادآوری این نکته که ارتش با تقدیم حدود 49 هزار شهید به انقلاب و مملکت، نقش مهمی در امنیت جامعه داشته و دارد، تصریح کرد: انتظار ما از سازمان صدا و سیما این است که با معرفی شهدا، جانبازان و ایثارگران آجا و خانواده های صبور آنها، یاری رسان ارتش جمهوری اسلامی ایران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد. 

او با بیان اینکه عمده شهدای ارتش، سربازان وظیفه بوده‌اند، افزود: رسانه ملی با پرداختن به زندگی آنها می‌تواند سهم موثری در معرفی این قشر به جامعه داشته باشد و بسیاری از این تولیدات را می‌توان به صورت مشترک انجام داد.

آل هاشم همچنین با اشاره به وجود گروه رادیویی و تلویزیونی در ارتش و تولید برنامه‌هایی خاص و پخش آن از صدا و سیما گفت: تمام تلاش‌ ما این است که از طریق رسانه، فضایی پدید آید تا افرادی که به خدمت سربازی می‌روند، مؤمن به انقلاب، فضای مقدس سربازی را ترک کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان سخنانش ضمن تقدیر از تلاش اداره کل آرشیو صدا و سیما تأکید کرد: صدا و سیما با داشتن آرشیو غنی از هشت‌سال دفاع مقدس می تواند نقش مهمی در زنده نگه‌داشتن این دوران ایفا ‌کند.

 دکتر سرافراز نیز در این دیدار گفت: رشادت‌های بسیاری در ارتش وجود داشته و دارد که با پرداختن دقیق و هنرمندانه رسانه‌ای به آن، می‌توان الگو های خوبی را به جامعه معرفی کرد.

 وی یادآور شد: اقتدار ارتش و نیروهای نظامی باید با تولید فیلم‌ها و سریال‌های مناسب نشان داده شود، همان‌طور که در حال حاضر سریال زندگی شهید صیاد شیرازی در دست تولید است که اگر در تأمین بودجه، رسانه ملی با مشکلی برخورد نکند، به سرعت به اتمام می‌رسد و می‌توان به تولیدات بیشتر نیز رسید.

سرافراز همچنین تصریح کرد: رسانه وظیفه خود می‌داند همواره اقتدار ارتش را نشان دهد و پوشش رسانه‌ای رزمایش های نظامی و پیشرفت‌ها نیز تا جایی که محدودیتی وجود نداشته باشد با همین هدف انجام می‌شود.

وی در پایان با بیان این مطلب که خدمت مقدس سربازی از ضروریات جامعه و یکی از بهترین دوران‌های زندگی جوانان است، یادآور شد: رسانه ملی و ارتش می‌توانند سربازی و زندگی در این دوران را برای جوانان خوشایند کنند.

در ادامه این دیدار، امیر سرتیپ دکتر دادرس، رئیس ستاد ارتش نیز با ذکر این نکته که قرابت و هماهنگی های صمیمانه ای بین رسانه ملی و ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، تصریح کرد: امروزه عرصه فرهنگ، میدانی برای مقابله با هجمه بیگانگان است و رسانه ملی خط مقدم مقابله با این هجمه رسانه‌ای دشمنان به حساب می‌آید.

وی یادآور شد: ما در ارتش یک پیوند دو سویه با رسانه داریم و امیدواریم که این پیوند افزایش یابد، چرا که رسانه در اعتمادسازی مردم نسبت به توانمندی‌های ارتش و نظام تأثیرگذار است.

رئیس ستاد ارتش با بیان قابلیت‌ها و توانمندی‌های بخش‌های مختلف ارتش، از جمله دانشگاه های افسری، تصریح کرد: رسانه ملی می‌تواند با نشان دادن توانمندی‌های ارتش، غرور نظامیان و افتخار خدمت به جامعه را افزایش دهد.

در پایان این دیدار نیز امیر سرتیپ‌ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به نقش اصلی بدنه ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اگر عوامل مؤثر در پیروزی انقلاب را بررسی کنیم به عوامل متعددی می‌رسیم که یکی از مهم‌ترین آنها پیوستن بدنه متدین ارتش به مردم بوده است.

وی از برنامه‌سازان صدا و سیما خواست تا در برنامه ‌سازی‌ها به این بدنه متدین اشاره شود چرا که ارتش به فرموده مقام معظم رهبری پاک و مطهر است،لذا باید کاری کرد که مردم، این ارتش پاک و مطهر را بهتر ببینند و با دیدن آن آرامش بیشتری احساس کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا