معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی تجلیل شدند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با هفته گرامی‌داشت مقام معلم، مراسم تجلیل از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از روابط عمومی قرارگاه خاتم الانبیا، مراسم تجلیل از معلمان نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) صبح امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی در ستاد فرماندهی این قرارگاه برگزار شد.

براساس این گزارش حجت الاسلام احمدی ضمن تبریک به مناسبت روز معلم اظهار داشت: به تعبیر حضرت امام(ره) معلم واقعی پیامبران هستند و کار و رسالت تعلیم و تربیت قابل ارزش‌گذاری نیست و معلم خوب جهان را دگرگون می‌کند.

احمدی با اشاره به سالروز شهادت استاد شهید مطهری گفت: مرحوم مطهری خدمت‌های بزرگی به کشور کرد و مجموعه آثار ایشان هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ایشان از محضر استادان بزرگی مانند حضرت امام(ره) و آیت الله طباطبایی بهره‌مند شد.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی مطرح کرد: اساس معلمی محبت است و آنچه اسلام را پیش می‌برد محبت و اخلاق است و اسلام برای همه انسان‌ها کرامت و ارزش قائل است و اینکه شما می‌بینید وهابیت به نام اسلام بر مردم مظلوم یمن بمب می‌ریزند و مسلمان‌کشی می‌کنند و یا عده‌ای تکفیری حکم جهاد نکاح می‌دهند این اسلام نیست واین نوع فتواها را هیچ‌کس تاکنون در دنیا مطرح نکرده است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از تعدادی از معلمین نمونه قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا