اردوهای معارف جنگ، راهی برای انتقال تدابیر فرماندهی در مواقع بحرانی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهید صیاد معتقد بود جوانان جامعه و بالاخص دانشجویان دانشگاه افسری باید با حضور در مناطق عملیاتی با رشادت‌ها، دلاوری‌ها و تدابیر فرماندهی در موقعیت‌های بحرانی آشنا شوند.
 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس حجت الاسلام آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در نوزدهمین دوره معارف جنگ شهید صیاد شیرازی با اشاره به نقش شهید صیاد در شکل گیری وحدت میان نیروهای مسلح اظهار داشت: شهید صیاد، به واسطه تقوا و صداقتی که داشت در دوران دفاع مقدس موفقیت‌های چشمگیری نشان داد که یکی از مهمترین آنها گسترش وحدت بین نیروهای مسلح بود.

وی افزود: شعار "ارتشی سپاهی دو لشکر الهی" شعار این شهید عزیز بود، وی همانطور که این شعار را می داد خود نیز عامل همبستگی میان نیروهای مسلح بودند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد: شهید صیاد شیرازی همانطور که در زمان جنگ، عامل وحدت بین نیروهای مسلح بود، به همان اندازه نیز عامل به برقراری ارتباط با بزرگان حوزه و علمای ربانی همچون آیت الله بهاالدینی (ره) بود. یکی از کارهای ارزشمند وی نیز راه اندازی معارف جنگ بود تا بدین واسطه فرهنگ جبهه ها را به نسل جدید انتقال دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهید صیاد اعتقاد داشت جوانان جامعه و بالاخص دانشجویان دانشگاه افسری که جنگ را از نزدیک ندیده اند باید به مناطق عملیاتی آورده شوند تا با رشادت ها، دلاوری ها و تدابیر فرماندهی در موقعیت های بحرانی آشنا شوند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا