مدال‌آوران ورزش نیروهای مسلح تجلیل شدند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح در سال 93 عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه مردمی ارتش  به نقل از دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش نیروهای مسلح عصر امروز(سه‌شنبه) با حضور امیر سرتیپ محمدحسن باقری معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، سردار مهرعلی باران‌چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نزاجا، و رؤسای هیئت‌های ورزشی نیروهای مسلح در سالن مرکز انفورماتیک ارتش برگزار شد.

سردار مهرعلی باران‌چشمه رئیس سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح در سخنانی در این مراسم اظهار داشت: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی ایران با حضور امرا و فرماندهان نیروهای مسلح کشور که با احترام نظامی فرماندهان دیگر کشورها همراه است، ارزشمند و مایه افتخار است.

 

وی با اشاره به درپیش بودن مسابقات جهانی ورزش نظامیان جهان (سیزم) در کشور کره جنوبی تصریح کرد: امیدواریم ورزشکاران نیروهای مسلح با حضور در این دوره از مسابقات، پرچم جمهوری اسلامی را برافراشته و مردم و مقام معظم رهبری را شاد کند.

 

در این مراسم از پوستر و نماد هیئت پهلوانی و زورخانه ای نیروهای مسلح رونمایی شد، و مدال‌آوران، افتخارآفرینان و هیئت‌های برتر سال 1393 مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

انتهای پیام/

 

پایگاه مردمی ارتش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا