حمایت جمهوری آذربایجان از مواضع ایران به‌ویژه در موضوع فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس جمهور آذربایجان گفت: ثبات، امنیت و پیشرفت ایران را ثبات، امنیت و پیشرفت آذربایجان می‌دانیم و بر همین اساس همواره از مواضع جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در موضوع فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حمایت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، الهام علی اف رئیس‌جمهور آذربایجان در دیدار سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران که به جمهوری آذربایجان سفر کرده است، با ابراز مسرت از سفر سردار دهقان به آذربایجان، رضایت خود را از روند روبه‌پیشرفت و مطلوب روابط دو کشور در همه زمینه‌ها اعلام کرد.
 

رئیس جمهور آذربایجان با حمایت کامل از ارتقای سطح دفاعی میان دو کشور، ابراز امیدواری کرد: این سفر منجر به توسعه و تعمیق هرچه بیشتر همکاری‌های دفاعی و نظامی میان تهران و باکو شود.

 

 

وی افزود: ثبات، امنیت و پیشرفت ایران را ثبات، امنیت و پیشرفت آذربایجان می‌دانیم و بر همین اساس همواره از مواضع جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در موضوع فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای حمایت کرده، و معتقدیم هیچ عاملی نمی‌تواند تأثیری بر مواضع آذربایجان در این ارتباط داشته باشد.

 

 

الهام علی اف ضمن تأکید بر وجود دیدگاه‌های یکسان در مقابله با گروه‌های تکفیری ـ تروریستی تصریح کرد: کشورهای منطقه باید به‌طور جدی و همه‌جانبه با همکاری یکدیگر این تهدید منطقه‌ای را دفع و برای ایجاد امنیت، صلح و ثبات تلاش کنند.

 

 

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا