ایران مدافع مردم استقلال‌طلب یمن است/ مقتدرانه در برابر متجاوزان می‌ایستیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه جمهوری اسلامی مدافع مردم استقلال‌طلب یمن است، گفت: ادعاهای آمریکا و عربستان درباره ایران فرافکنی است.
به گزارش  پایگاه مردمی ارتش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی در پایان مراسم روز ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران با کشورهای 1+5 اظهار داشت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای سربازان دیپلماسی کشور و پیشگامان صلح بوده و با نیروهای مسلح یک‌دل و همزبانند.

وی افزود: مسلما اگر دیپلماسی با شکست رو به رو شود و جنگ محقق شود آن  زمان نیروهای مسلح به میدان نبرد آمده و دشمن را با اقتدار متوقف می‌کنند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر ادعای عربستان در زمینه کمک تسلیحاتی ایران به یمن اظهار داشت: این ادعا خنده‌دار است. همه می‌دانند این عربستان است که از طریق آمریکا تسلیحات مختلف را تهیه کرده و امروز علیه ملت مظلوم یمن به کار می‌برد. جمهوری اسلامی تنها مدافع منطق و نهضت ملت‌ها است، و از آنجا که مردم یمن قیام کردند تا به حقوق شهروندی و حاکمیت ملی و استقلال دست یابند ما از آنان حمایت می‌کنیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری اظهار کرد: امروز بحث «حوثی» و غیر حوثی مطرح نیست. امروز ملت یمن ملتی یکپارچه هستند که برای استقلال کشور خود می‌جنگند. جمهوری اسلامی نیز مدافع مردم مستقل و حکومت مردم‌سالار یمن است؛ بنابراین اگر آمریکا و عربستانی‌ها نسبتی به ایران می‌دهند این فرافکنی است.

سرلشکر فیروزآبادی همچنین در خصوص واگذاری سامانه اس 300 از سوی روسیه به ایران گفت: ما در این رابطه با روسیه قرارداد رسمی به امضا رساندیم، و تاکنون بخشی از پول آن را به آنان پرداخت کرده‌، و مطمئن هستیم که رئیس جمهور روسیه که فردی منطقی و جهان‌دیده است طبق معاهده امضا شده با ایران رفتار می‌کند.

انتهای پیام/

پایگاه مردمی ارتش


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا