جزئیات برنامه‌های ارتش در روز 29 فروردین/ آثار شکست در ائتلاف ضد یمن دیده می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش، برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در روز 29 فروردین (روز ارتش) را تشریح کرد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در حاشیه مراسم تجدید بیعت نیروهای چهارگانه ارتش با آرمان‌های امام(ره) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مراسم 29 فروردین در جوار مرقد حضرت امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد، که طی آن یکان‌های پیاده، بالگردهای هوانیروز و جنگنده‌های نیروی هوایی اقدام به اجرای رژه خواهند کرد.

وی افزود: همزمان با برگزاری این مراسم شناورهای نیروی دریایی در آب‌های نیلگون مکران رژه خواند داشت و در مراکز استان‌ها یکان‌های ارتش بخشی از اقتدار و توانایی خود را به نمایش می‌گذارند.

فرمانده نزاجا با اشاره به اهداف برگزاری رژه 29 فروردین گفت: با برگزاری این رژه به مردم نشان خواهیم داد که سربازان‌شان همیشه پا در رکاب هستند و به دشمنانی که در خیال خود نقشه تجاوز را طرح‌ریزی می‌کنند این پیام را می‌دهیم که ارتش پشت سر رهبری ایستاده و خادم ملت است؛ و اگر تجاوزی صورت گیرد یقینا متجاوز را پشیمان خواهیم کرد.

امیر پوردستان در ادامه به رونمایی تعدادی از تجهیزات در روز ارتش اشاره و تصریح کرد: تعدادی از نیروها تاکنون دستاوردهایشان‌ را رونمایی کرده‌اند، و در 29 فروردین تعدادی دیگر از تجهیزات رونمایی و در رژه به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی یادآور شد: ما روز گذشته پنج دستاورد را در نیروی زمینی ارتش رونمایی کردیم، که قطعا این دستاوردها باید در میدان‌هایی بزرگ مانند رزمایش‌ها ارزیابی شده و نهایتا در مسیر تولید انبوه قرار گیرند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به سؤالی درباره نتیجه جنگ عربستان علیه یمن گفت: این حرکت عربستان نتیجه‌ای جز شکست برای سعودی‌ها به همراه نخواهد داشت؛ چراکه ملت یمن ملتی بزرگ با بنیه‌های ایمانی قوی است.

امیر پوردستان با بیان اینکه با وجود گذشت سه هفته از جنگ آثار شکست و ناکامی در ائتلاف عربستان قابل مشاهده است، و اگر این روند ادامه یابد قطعا عربستان شکست خواهد خورد، تصریح کرد: نباید این نکته را فراموش کرد که سرنوشت این نوع از جنگ‌ها در هوا (بمباران هوایی) مشخص نمی‌شود، بلکه نتیجه نهایی آن به عملیات‌های زمینی گره خورده و یقینا با توجه به اینکه یمنی‌ها در جنگ زمینی بسیار قوی هستند می‌توان پیش‌بینی کرد که اراده مردم یمن در این جنگ قالب خواهد شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا