رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:ایمان راسخ به خدا، مهم ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی بود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت‌الاسلام سیدعلی شهیدی محلاتی در نخستین یادواره ملی شهید صیاد شیرازی، امیران و چهار هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان رضوی با بیان اینکه شهید واژه‌ای است که تمامی مردم برای آن احترام خاصی قائل هستند، افزود: ایمان راسخ به خدا، مهم ترین ویژگی شهید صیاد شیرازی بود.

رئیس بنیاد شهید کشور در ادامه تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی نه تنها افتخاری برای استان خراسان بلکه افتخاری برای کل کشور است.

حجت‌الاسلام شهیدی محلاتی افزود: شهدا همچون شمعی می‌سوزند اما به جامعه روشنی می‌بخشند به همین خاطر است که قرآن می‌گوید نباید شهید را مرده پندارید.

وی با بیان اینکه دشمنان ما نمی‌فهمند که جهاد و شهادت چیست و مفهوم شهادت را نمی‌توانند درک کنند، گفت: 84 خانواده شهید در کشور پنج شهید و 64 خانواده نیز چهار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره برخی از شهدای شاخص‌، بیان کرد: شهید صیاد شیرازی ویژگی‌های منحصر به فردی داشت که مهم‌ترین آن ایمان به خدا و پرورش در خانواده‌ای مذهبی بود.

شهیدی محلاتی ادامه داد: ویژگی دیگر شهید صیاد شیرازی تلاش بسیار وی برای نزدیک کردن ارتش و سپاه پاسداران بود که با انجام این نقش نام خود را در تاریخ ثبت کرد، چراکه اگر همدلی ارتش و سپاه نبود ما نمی‌توانستیم صدام را با آن همه هم‌پیمان شکست دهیم.

وی خطاب به خانواده شهدا گفت: ما مؤظف هستیم از خون شهدا و ایثارگران محافظت کنیم و بنا به تأکید رهبر معظم انقلاب باید فرهنگ ایثار و شهادت که همان فرهنگ عاشوراست را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه مقاومت دیروز ایثارگران پشتوانه‌ای برای مسئولان است، یادآور شد: به پشتوانه همین فرهنگ ایثار و شهادت مسئولان ما پشت میز مذاکره می‌نشینند.

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا