ساخت پهپادهای جدید در نیروی زمینی ارتش/ تجهیز پهپادهای نزاجا به موشک

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش با اشاره به موفقیت متخصصان نزاجا در تجهیز پهپادهای این نیرو به موشک و راکت؛ از ساخت پهپادهای جدید در نیروی زمینی خبر داد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سرهنگ رضا خاکی فرمانده یگان پهپادی نزاجا در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه آجا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموریت یگان پهپادی، پشتیبانی هوایی از نیروهای سطحی است که این پشتیبانی در قالب نزدیک و انتحاری می‌تواند صورت بگیرد.

فرمانده یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان پهپادی کشورمان گفت: رسانه‌های بین‌المللی، در این زمینه ایران را جزو دومین یا سومین کشور منطقه نامیده‌اند.

وی افزود: تمامی مراحل ساخت پهپادها در داخل کشور و با تأسی از دانش بومی اجرا می‌شود، و چون چندین سال است بر این مقوله متمرکز شده‌ایم، صنایع دفاعی کشور توانسته است پیشرفت‌های خوبی را در این زمینه کسب کند.

سرهنگ خاکی با اشاره به بهره‌گیری نیروی زمینی ارتش از پهپادهای انتحاری گفت: برای نمونه پهپاد «رعد 85» را داریم که با سر جنگی قوی که دارد همچون یک موشک کروز کوچک عمل کرده و توانایی انهدام مواضع دشمن را با دقت بسیار بالا دارد.

فرمانده یگان پهپادی نزاجا اعلام کرد: تمامی پهپادها قابلیت ارتقا دارند و در آینده پهپادهای جدید در سطح این نیرو تولید خواهد شد.

وی با اشاره به توانمندی نیروی زمینی ارتش در ساخت سامانه‌های پهپادی اظهار داشت: متخصصان این توانمندی را دارند که بر روی پهپادهای رزمی، موشک و راکت نصب کنند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا