واکنش فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ایران به اظهارات وزیر دفاع آمریکا

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: پاسخ ما به این‌گونه صحبت‌های بی‌پایه و اساس قاطع خواهد بود، ما هرگونه تجاوزی را با اقتدار پاسخ خواهیم داد.
به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با صرف هزینه‌های گران‌بهایی همچون خون شهدا به دست آمده است، و پدافند هوایی هیچ حد و مرزی در دفاع از دست‌آوردهای کشور ندارد و آمادگی پدافند در میدان عمل مشخص خواهد شد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه اعتقاد همه ما است و این اعتقاد ما را ملزم به پیشرفت در همه عرصه های فرهنگی، اقتصادی و نظامی می‌کند و تهدید و تحریم از شروع انقلاب تاکنون بوده است و به یاری خداوند باعث رشد و شکوفایی در توان رزم ما شده است.

وی در پایان با اشاره به اظهارات اخیر وزیر دفاع آمریکا گفت: پاسخ ما به این‌گونه صحبت‌های بی‌پایه و اساس قاطع خواهد بود، ما هرگونه تجاوزی را با اقتدار پاسخ خواهیم داد و مقاومت ما نیاز به اثبات ندارد؛ چرا که در 8 سال دفاع مقدس توانمندی‌های خود را ثابت کردیم.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا