نیروی دریایی ارتش در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا خواهد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توانمندی ناوگروه‌های این نیرو در تأمین خطوط مواصلاتی کشور در آب‌های دوردست گفت: افسران این نیرو نشان دادند که این توانایی وجود دارد تا در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا کنند.

بهگزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از به نقل از روابط عمومی نداجا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از ناوگروه 33 این نیرو که صبح امروز در بندرعباس برگزار شد، با اشاره به توانمندی رزمی و اطلاعاتی نداجا در آبهای آزاد، اظهار داشت: کارکنان و افسران این نیرو نشان دادند که این توانایی وجود دارد تا در هر کجا که لازم باشد حضور پیدا کنند و این آمادگی و اعتماد به نفس، غرورانگیز است.

سیاری با اشاره به مأموریت ناوگروه‌های اعزامی نیروی دریایی به آبهای آزاد به‌ویژه خلیج عدن، دریای سرخ و اقیانوس هند تصریح کرد: این ناوگروه‌ها وظیفه اصلی تأمین خطوط مواصلاتی کشورمان را در آب‌های دوردست دارند، و البته این آمادگی وجود دارد تا در صورت درخواست دیگر کشورها به یگان‌های آنها نیز کمک کنند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت مقابله با تروریسم دریایی و دزدی دریایی در مناطق مختلف خصوصاً خلیج عدن اظهار داشت: ناوگروه 33 مأموریت خود را به خوبی انجام داد و امیدواریم ناوگروه‌های بعدی نیز در انجام وظایف خود موفق باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: برای نداجا افتخارآمیز است که لقب بزرگ راهبردی را از فرمانده معظم کل قوا دریافت کرده است.

سیاری افزود: وقتی اخبار مأموریت ناوگروه‌ها در جامعه پخش می‌شود، مردم احساس غرور می‌کنند و ما باید هر روز برای ارتقای توان خود تلاش کنیم.

شایان ذکر است مراسم استقبال رسمی از سی و سومین ناوگروه اطلاعات آموزشی و عملیاتی نیروی دریایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با حضور امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم نداجا در بندرعباس برگزار شد.

این ناوگروه شامل ناو لجستیک بندرعباس و ناوشکن نقدی مأموریت خود را از ابتدای بهمن سال 93 آغاز کرد و روز گذشته در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوگروه سی و سوم شامل 175 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی نوشهر نیز بود و در خلل مأموریت خود علاوه بر عبور از خط استوا تنگه مالاکا در بنادر کشورهای سریلانکا، اندونزی و هند نیز پهلوگیری کرد.

در مراسم استقبال از این ناوگروه ناخدا کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی و سوم به ارائه گزارشی از انجام مأموریت پرداخت.

امیر اشکان ارشد ارتش در جنوب و امیر آزاد فرمانده منطقه یکم دریایی نداجا و جمعی از فرماندهان نیروی دریایی در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا