حجت‌الاسلام آل‌هاشم: سیره زندگی شهدا باید سرلوحه سبک زندگی ما شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: از شهدا حرف زدن کافی نیست، بلکه باید به خواسته‌های آنان جامه عمل پوشانده و در عمل آن را نشان دهیم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش  به نقل از  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، با تأکید بر لزوم ادامه دادن راه شهدا اظهار داشت: ادامه دادن راه شهیدان وظیفه همه است که باید به هنرمندی آن را به سرانجام رساند.

وی ادامه داد: نسل جوان امروزی که جنگ را ندیده باید آن را حس، و درک کند تا بتواند به درستی آن را باور کند و این امر نیاز به زبان هنر دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این مطلب که سیره زندگی شهدا باید سرلوحه سبک زندگی ما شود تاکید کرد: از شهدا حرف زدن کافی نیست، بلکه باید به خواسته‌های آنان جامه عمل پوشانده و در عمل آن را نشان دهیم.

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: جوانان ما باید بدانند که چرا هم‌سن و سالان آنها در 8 سال دفاع مقدس از همه ی دار و ندار خود گذشتند و به دفاع از میهن خود پرداختند؛ و این وظیفه کسانی است که آن سال‌ها در جبهه حضور داشتند و خود شاهد ماجرا بودند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان گفت: ان‌شاءالله بتوانیم به وظیفه خود که عمل به رسالت شهدا است به خوبی عمل کنیم، تا شرمنده آنان نباشیم.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا